1396-09-22 09:55
7223
1
47749
فاضل همان راه ریاحی را نرود

پشت پرده برخی انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی گلستان کیست؟ / حوزه بهداشت و درمان را با سیاست آغشته نکنید/ یک فیزیوتراپ معاون فرهنگی دانشگاه می شود!!!

بعد از رفتن دکتر ریاحی و انتصاب دکتر فاضل گویا محور فتنه و جریان خاص در دانشگاه علوم پزشکی قدرت گرفته و اخیرا هم در پی انتصاب معاون فرهنگی این دانشگاه است .

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از حواشی بسیار زیادی که در دوران ریاست دکتر تقی ریاحی بر دانشگاه علوم پزشکی گلستان  پیش آمد ، دکتر عبدالرضا فاضل مدیریت دانشگاه را در دست گرفت ، جنس انتخاب فاضل ، حامیان وی و حمایت رسانه ای که شد ، نشان می داد روند دانشگاه عقلانی تر ، بهتر ، درمانی تر و انقلابی تر از گذشته شود اما شواهد نشان می دهد که اینگونه نیست .

از عمده موفقیتهای تقی ریاحی مهار مهره سیاسی چون "عبدالسلام مهیمنی" در دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود که او را تبدیل به مهره بی خاصیت و غیر قابل اثر کرده بود و این امر باعث شد تا این دانشگاه از حواشی سیاسی دور شود چون عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان و از چهره های ذی نفوذ این جریان بوده و در فتنه 88 هم نقشی فعال داشته است .

بعد از روی کار آمدن دکتر فاضل متاسفانه عبدالسلام مهیمنی قدرت بیشتری گرفت ( دبیری دبیرخانه شورای سلامت استان ) تا جایی که الان یکی از عنصرهای موثر در انتصابات دانشگاه علوم پزشکی گلستان لقب گرفته است .

این تیم فعلا با محوریت "عبدالسلام مهمینی – محمدرضا بابایان"  در دانشگاه علوم پزشکی گلستان رخنه کرده و با سهم خواهی ، فشار و اصرار خواهان انتصاب مهره های چپ در دانشگاه می باشند که در هفته های اخیر شاهد انتصاب علاء الدین در بخش تجیهزات پزشکی بودیم و فشارهایی که برای انتصاب فرید برای خدمات رفاهی وجود داشته است .

گفته می شود با فشار ، اصرار و حمایت عبدالسلام مهیمنی و جریان اصلاح طلب استان یکی از چهره های سیاسی این جریان معاون فرهنگی این دانشگاه بزرگ می شود ؛ دکتر جواد خادمی که یک فیزیوتراپیست بوده و در دوره ریاست دکتر ریاحی و قبل از آن هم در زمینه فرهنگی پست مهمی نداشته است .

خادمی با حمایت امیر عبدالسلام مهیمنی(اصلاح طلب تندرو، مشاور رسانه ای ریاست دانشگاه)، دکتر عارف صالحی(اصلاح طلب، متخصص و جراح قلب،ریاست اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان قبل از دکتر سمنانی ) و دکتر ر (ح -  دانشگاه) به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی می شود .

گفته می شود وی قبلا هم طی حکمی از سوی دکتر عارف صالحی(رئیس وقت دانشگاه) در سمت معاونت دانشجویی منصوب شده بود که به دلیل عدم توانایی مدیریتی،گرایشات خاص سیاسی و فراهم شدن مشکلات برای دانشجویان  زمینه اعتصاب و تجمعات دانشجویی را بوجود آورده بود که این موضوع باعث عزل آقای صالحی شده بود.

شنیده ها حکایت دارد که خادمی برای مصاحبه به تهران رفته تا در صورت قبولی بتواند بر این عرصه تکیه بزند.

اما چند سخن با دکتر فاضل :

** انتظار می رفت با حضور شما در دانشگاه ها از سیاسی کاری دوری شود و به سمت حل مشکلات فراوان درمانی و حوزه بهداشت استان برویم .

** انتظار می رفت با حمایت رسانه ای و مدیریتی که از انتصاب شما شد حداقل از انتخاب افرادی که برچسب سیاسی داشته و دخیل در فتنه 88 و احزاب منحله هستند جلوگیری شود.

** آقای دکتر آزموده را آزمودن خطاست ، وقتی کسی یک بار معاون دانشجویی بود و ان همه فضاحت اعم از اعتصاب ، تجمع و تحصن به بار آورد چرا دوباره باید معاون فرهنگی این دانشگاه مهم شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.