1396-08-29 09:35
1960
0
46773
رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان :

قله های استان بصورت یکپارچه تابلوگذاری و دربانک جامع نقشه ارتفاعات گلستان تدوین می شود

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان گفت: قلل و ارتفاعات استان گلستان بصورت یکپارچه تابلو گذاری گردد که مشخصه های ؛ نام قله ، ارتفاع ، طول و عرض جغرافیایی قله و موقعیت شهرستانی در آن درج می گردد. 

به گزارش گلستان ما ؛ محمد فلاحی رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان ؛ ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت : هیئت کوهنوردی استان گلستان در نظر دارد بمنظور یکسان سازی و معرفی دقیق قلل و ارتفاعات استان گلستان و نیز مسیرهای صعود و معرفی مناطق پرتردد ، پر خطر و عمومی کوهستانی به کوهنوردان و طبیعت دوستان عزیز سراسر کشور اقدامات پژوهشی فاخری را در قالب یک طرح میان مدت اجرایی نماید . 

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان خاطر نشان کرد : در فاز اول این طرح در نظر است قلل و ارتفاعات استان گلستان بصورت یکپارچه تابلو گذاری گردد که مشخصه های ؛ نام قله ، ارتفاع ، طول و عرض جغرافیایی قله و موقعیت شهرستانی در آن درج می گردد. 

فلاحی با یادآوری این مطلب که قله شاخص استان گلستان قله گاوکشان در ۶ کیلومتری جنوب شرقی روستای شاهکوه سفلی با ارتفاع  3850  متر و موقعیت N36 31.411 E54 27.371  از سوی فدراسیون کوهنوردی معرفی شده ، علاوه بر تابلوی روی قله ، در جاده  ورودی روستا   تابلوی معرفی و کروکی مسیرهای صعود درج و نصب خواهد شد .

وی ابراز امیدواری کرد : هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان ؛ ان شاء الله با همت جمعی همه کوهنوردان عزیز پس از اتمام این  پروژه  پژوهشی ،  بانک اطلاعاتی جامع نقشه های معرفی  قلل و ارتفاعات کلیه شهرستانهای استان گلستان ، کروکی مسیرهای صعود  و گزارش مختصر صعود را بصورت یکپارچه در کتابچه  و نیز فایل ترکینگ جی پی اس گردآوری و تدوین خواهد نمود . 

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان با ابراز امیدواری از همکاری کوهنوردان و دستگاههای ذیربط گفت : ان شاءالله  این پروژه  در  راهنمایی صعود ، کاهش کمشدگی ها و حوادث کوهستان ، امدادرسانی و معرفی بهتر استان گلستان بسیار مؤثر  خواهد بود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.