1396-12-26 07:57
1236
0
51698
با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛

جشنواره نوجوان سالم با 400 اثر در آق قلا برگزار شد + تصاویر

جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمند سازی کلاس های درس و اجتماعی اعتقادی خانواده ها در آق قلا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نظری ریس آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در حاشیه این مراسم گفت: هفتمین جشنواره نوجوان سالم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای عزیز با موضوعات زندگی سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین دوری از رفتار های پرخطر و آسیب های اجتماعی با شرکت حداکثری بالغ بر 400 اثر در قالب های شعر و نقاشی و عکاسی و فیلم های کوتاه، گرافیک، علوم رایانه در شهرستان آق قلا در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس تشکیل شد.

وی افزود گفت: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمند سازی کلاس های درس و اجتماعی اعتقادی خانواده هاست.

محمدبردی خوش تربیت مسئول تربیت بدنی و بهداشت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آق قلا نیز در حاشیه این جشنواره گفت: جشنواره نوجوان سالم در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد آق قلا برگزار شد جشنواره نوجوان سالم در مورد پیشگیری از رفتار های پرخطر و آسیب های اجتماعی و مواد مخدر است که دانش آموزان در باره این موضوعات نقاشی، فیلم، عکس و مقاله ارائه کردند و به بهترین آثار امروز جوایزی اهدا شد

لازم به ذکر است، این جشنواره اختتامیه هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.