1396-10-28 05:58
1035
0
49262
معاون فرماندار آق قلا:

دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در دنیا است

معاون فرماندار آق قلا گفت : ایام ا... دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا، علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سید موسی میردیلمی معاون فرماندار آق قلا در اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان گفت : ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی می باشد.

وی افزود: ایام ا... دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا، علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

معاون فرماندار آق قلا ادامه داد : دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم تشریح گردد و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران،خدمتگزاران و مسئولین قرار گیرد.

وی تصریح کرد: می بایست با برنامه ریزی صحیح و مسئولانه و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های این ایام تلاش نمایند تا زمینه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر فراهم شود و به بهترین شکل ممکن ارزشهای انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان جامعه اسلامی شناسانده شود.

در این جلسه کمیته های 19 گانه شامل کمیته های:طرح وبرنامه،ارتباطات و اطلاع رسانی،مساجدو تشکلهای اسلامی،ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی، کودک و نوجوان، اصناف،کارگری،بسیج،ورزش و جوانان،همیاری و تشکلهای مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری و کمیته مراسم تشکیل و مقرر شد برنامه ها و فعالیت های ویژه ایام الله دهه فجر را برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.