1396-10-27 03:51
965
1
49211
از ۲۸ دی ماه سالجاری؛

شاپرک "هما" در فرودگاه کلاله فرود می آید/ سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله از 28 دی

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: از 28 دی ماه سالجاری، پروازهای فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان با یکی از شاپرک های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان خبر داد.

وی افزود: فرودگاه کلاله با دارا بودن همه امکانات پروازی و زیر ساختی، آماده راه اندازی مجدد است و بنا براساس برنامه ریزی های انجام شده، این فرودگاه از روز 5 شنبه هفته جاری، پروازهای آن عملیاتی می شود.

"آذری" تصریح کرد: در روز پنج شنبه، یکی از شاپرک های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در فرودگاه کلاله به زمین خواهد نشست و پروازهای این این فرودگاه در مسیر تهران به کلاله و بالعکس انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان خاطرنشان کرد: در این پرواز نیز، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی حضور دارد و از نزدیک با ظرفیت های این فرودگاه نیز آشنا خواهند شد.

گفتنی است، فرودگاه کلاله در زمینی به مساحت 315 هکتار احداث شده و بار اول در سال 1374 و بار دوم در سال 1391 فعالیت پروازی و انتقال مسافر از آن برقرار ولی به دلیل استقبال کم رنگ مسافران، در طی سال های اخیر، برای چندمین بار تعطیل شد.

فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان با افزون بر 40 سال قدمت، نخست به منظور استفاده اختصاصی یکی از وابستگان رژیم طاغوت و نیز سمپاشی اراضی زراعی تحت تصرف وی، در سه کیلومتری شمال غربی شهر کلاله تاسیس شد.

شهرستان کلاله با بیش از 110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مردمی

راه اندازی پرواز در این فرودگاه هیچ توجیه اقتصادی ندارد و باید کاربری این فرودگاه از مسافری به خدمات کشاورزی و اطفاء حریق و ... تغییر پیدا کند...اما متاسفانه مسدولان بی تدبیر استان به دنبال ضرر هستند!

0
0
پاسخ
1396-10-27 04:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.