1396-10-20 21:12
1290
0
48990

جزیره آشوراده می‎تواند پذیرای اردوهای دانش آموزی سراسر کشور باشد

نخستین جلسه مدیران اردوگاه های دانش آموزی استان و رابطین اردویی شهرهای استان در اردوگاه دانش آموزی آشوراده تنها اردوگاه جزیره ای دریایی کشور برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در این نشست محمد ضیایی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص تبیین دستورالعمل های برگزاری اردو اظهار داشت: دستورالعمل جدیدی در خصوص اردوهای دانش آموزی ابلاغ شده که مفاد آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با استفاده ازظرفیت اردوهای دانش آموزی،در قالب این اردو ها خدماتی را در زمینه های آموزش امداد و نجات و اطفاء حریق و آموزش های‌ محیط زیستی به دانش آموزان ارائه خواهیم نمود‌.

همچنین ایمری رییس آموزش و پرورش بندرترکمن اذعان داشت: اردوها در راستای افزایش مهارت های اجتماعی برگزار می گردد و اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده یکی ازاردوگاه هایی است که درصورت تجهیز بیشتر ضمن تامین نیازهای اردویی استان با توجه به قابلیت های گردشگری و بوم گردی که این اردوگاه داراست می تواند پذیرای اردوهای دانش آموزی سراسر کشور نیز باشد. 

وی با بیان طبیعت بکر جزیره آشوراده اضافه کرد: ورزش های آبی و طبیت گردی،بوم گردی وهمچنین پرنده نگری از مواردی است که می تواند بسیاری از اردوهای دانش آموزی را به این منطقه سوق دهد.

ایمری در پایان از تجهیز این اردوگاه در آینده نزدیک خبر داد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.