1396-09-30 09:56
961
0
48086
طی نشستی انجام شد؛

تقدیر فرمانده سپاه گرگان از اعضای شورای اسلامی شهر + تصویر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گرگان طی برگزاری نشستی از اعضای شورای اسلامی شهر برای مصوبه ثبت 5 آذر به عنوان روز ملی گرگان قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، سرهنگ مهاجر در این نشست که در سالن جلسات فرماندهی سپاه گرگان برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های فرهنگی سپاه، بر ضرورت برنامه ریزی برای توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ربیع الثانی و با اشاره به ورود امام حسن عسگری(ع) در سوم ربیع الثانی به گرگان بر اساس منابع موثق موجود، ضرورت گرامی داشت این روز و معرفی این رویداد به شهروندان را نیز مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این نشست با بیان اینکه 5 آذر یک رویداد مهم فرهنگی و مذهبی بود و ثبت این مناسبت به عنوان روز ملی گرگان از مدت ها پیش در شورای شهر مطرح شد، گفت: این موضوع پس از تصویب در کمیسیون فرهنگی به صحن شورا ارجاع و با اکثریت قریب به اتفاق آراء مصوب شد.

عبداللهی با بیان اینکه موضوعات فرهنگی و اجتماعی خیلی بیشتر از این باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر بحران در مسائل فرهنگی و اجتماعی نگران کننده است و باید ارزیابی کرد که وضعیت شاخص های صداقت، امانتداری و اعتماد بین مردم چگونه است.

وی با بیان اینکه آنچه به جامعه آسیب می زند دروغگویی و عدم صداقت است، ادامه داد: اگر در جامعه مردم از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی و تعاملات اجتماعی مطلوب به وجود می آید.

وی با بیان اینکه بحران های فرهنگی و اجتماعی حل نخواهد شد مگر با همگرایی همه مسئولان، اظهار داشت: توجه به جاذبه های معنوی و گردشگری از جمله موضوعاتی است که در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار می گیرد از جمله برگزاری جشنواره با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی.

اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز در ادامه این نشست ضمن قدردانی از برنامه های فرهنگی انجام شده توسط فرماندهی سپاه گرگان، بر ضرورت اجرای برنامه های شاد و مفرح، برجسته سازی جاذبه های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی گرگان،همدلی و همگرایی بیشتر بین نهادها و دستگاه های اجرایی، مدیریت واحد فرهنگی، اجرای پروژه های شاخص گردشگری، پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری آسیب های اجتماعی تاکید کردند.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قدردانی شد.

شورای شهر گرگان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.