1396-05-18 15:56
1121
0
42524
رییس اداره محیط زیست بندرترکمن :

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن گفت: خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی ضمن تجلیل از خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به رسالت بزرگ خبرنگاران در تنویر افکار عمومی اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند لذا با رسالت خطیر خود حلال مشکلات می شوند.

وی تصریح کرد:خبرنگاران با ارائه دقیق اطلاعات و آگاهیها همواره موجب انعکاس حقایق شیرین و تلخ جامعه هستند لذا نقش حساس این قشر جامعه را هیچگاه نباید از نظر دور داشت.

بیانی اضافه کرد: خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند و در بصیرت بخشی به جامعه و توسعه اجتماعی می توانند منشا خدمات بزرگی باشند.

وی با اشاره اینکه محیط زیست ارگانی مردمی است خاطر نشان کرد:محیط زیست خود را متعلق به مردم می داند لذا مردم همواره با عشق وعلاقه دوستدار محیط زیست و طبیعت بوده و در جهت رسیدن به اهداف این سازمان مردم نهاد تلاش خود جوشی دارند.

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن با تقدیر از خبرنگار پرتلاش خبرگذاری آوای ترکمن از تلاش این خبرگذاری در انعکاس دقیق اخبار محلی تشکر نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.