1396-03-20 05:59
1304
0
40045
امام جمعه بندرترکمن:

حادثه تروریستی تهران هشداری به مسؤولان برای حمایت از سپاه، بسیج و انقلابی‎هاست/ برخی در انتخابات برای منافقین اشک تمساح ریختند/ کرباسچی‎ها چند روز گذشته در سوراخ‎ها مخفی شدند

امام جمعه بندرترکمن گفت: حادثه تروریستی تهران هشداری برای مسؤولان است تا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و انقلابی‎ها حمایت کنند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این قدر انقلابی‎ها را نکوبند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حرکت مذبوحانه تروریستی در تهران، اظهار کرد: همانطور که معظم‎له فرمودند ملت ایران در حال حرکت است و این ترقه‎بازی‎ها در اراده مردم ایران تاثیری ندارد و در صورتی که ایران در نقطه مرکزی ایستادگی نمی‎کرد تاکنون گرفتاری‎های زیادی از این ناحیه داشت.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران یک حرکت مذبوحانه بوده است، گفت: زمانی که می‎‎خواهند حیوانی را ذبح کنند آن حیوان دست و پا می‎زند گاهی اوقات مقداری هم آسیب وارد می‎کند داعش نیز در موصل روزهای آخر را سپری می‎کند در سوریه از رزمندگان شکست جدی خورده است، از این رو در این وضعیت این حرکت کور تروریستی را ترتیب داده‎اند.

*حادثه تروریستی تهران نشان داد اعدام‎های دهه 60 نعمت بود

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، افزود: همانطور که امام صادق (ع) فرمودند خداروشکر که خداوند دشمنان ما را احمق قرار داده است، اگر این ترور و بمب‎گذاری در شب قدر و یا در مراسم رحلت امام راحل رخ می‎داد حادثه تلخی برای جامعه ما ایجاد می‎شد، از این رو خدا را شکر می‎کنیم که این افراد به صورت بسیار ناشیانه و همچنین در فضای بیرون حرم و در مسیر باز خود را منفجر کردند.

منصوری با بیان اینکه وزیر محترم اطلاعات از کشف و خنثی شدن بیش از 1000 عملیات تروریستی طی دو سال اخیر خبر داد حال یک یا دو مورد به این شکل رخ داده است، بیان کرد: ما باید به چند نکته به‎ویژه فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند جای جلاد و شهید در دهه 60 عوض نشود، توجه کنیم؛ عده‎ای از جوانان در دهه 60 نبودند، عده‎ای به یاد ندارند و عده‎ای هم در انتخابات برای منافقین اشک تمساح می‎ریختند که با مشاهده نا امنی در تهران به این نکته پی می‎بریم که اعدام‎های دهه 60 یک نعمت بود.

 وی با اشاره به شهادت شهید والامقام پاسدار جواد تیموری، مطرح کرد: شهید تیموری با قفل درب ورودی به صحن مجلس شورای اسلامی مانع ورود تروریست‎ها شد که آنها پس از ناامیدی از ورود به داخل، ده‎ها گلوله به بدن این شهید والامقام زدند؛ جوان 24 ساله‎ای که سالگرد عقد با شهادتش مصادف شده بود و برادر این شهید بزرگوار نیز در عملیات مرصاد در مقابله با منافقین به شهادت رسیده بود.

* مدافعان حرم علاوه‎بر حرم از مردم ایران در برابر داعش حمایت می‎کنند

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: حادثه تروریستی تهران هشداری برای مسؤولان است تا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و انقلابی‎ها حمایت  کنند و به فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند:«این قدر انقلابی‎ها و جوانان انقلابی را نکوبید که اگر حادثه‎ای رخ بدهد این افراد سینه سینه می کنند.» عمل کنند که در واقع الان هم همین افراد در برابر دشمن سینه سپر کردند.

منصوری با اشاره به سخنان کرباسچی مبنی بر اینکه مدافعان حرم چه فایده‎ای برای ما دارند، اذعان کرد: افرادی مانند کرباسچی‎‎ها قطعاً چند روز گذشته در سوراخ‎ها مخفی شده بودند.

وی تاکید کرد: مدافعان حرم نه تنها از حرم مقدس شام بلکه از مردم ایران در برابر داعش حمایت می‎کنند که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در تشکل‎های دانشجویی، توضیح داد: معظم‎‎له در این دیدار وظایف تشکل‎های دانشجویی را تلاش همه‎جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‎ها دانستند.

 منصوری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه‌ی هسته‌های فکری و فرهنگی و عملی و جهادی هرکدام کار کنند؛ مستقل؛ آتش به اختیار باشند.»، تصریح کرد: آتش به اختیار بودن در اصول نظامی برای زمانی است که در صورت دستور نرسیدن از فرماندهی و مرکز، نیروها به مصلحت عمل کنند و خود وارد میدان شوند و در کارهای مختلف منتظر دستور نباشند.

 وی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «گاهی اوقات احساس می‌شود دستگاه‌های مرکزی فکری و فرهنگی و سیاسی دچار اختلالند و تعطیلند، اینکه در وضعیتی که ما این‌همه مسائل مهم فرهنگی در کشور داریم، حالا فرض کنیم فلان آهنگ قبل افطار پخش بشود یا نشود، این می‌شود مسئله‌ی اصلی، نامه‌نگاری می‌کنند؛ این پیداست این دستگاه اختلال پیدا کرده؛ مسئله‌ی اصلی را از فرعی تشخیص نمی‌دهند.»، اذعان کرد: این خیلی بد است که دستگاه‎های ما در این وضعیت قرار داشته باشند.

 امام جمعه بندرترکمن در بخش دیگر از سخنانش ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: مومنان از فضای زیبای معنوی ماه رمضان که خداوند ایجاد کرده است بیشتر استفاده کنند و لحظات بیشتری را در مساجد، نمازها، در هنگام دعاها و ... بگذرانند و همانطور که در طی شبانه‎روز برای نان و آب تلاش می‎کنند ساعتی را هم برای آخرت خود تعیین و تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.