1397-07-18 11:56
1748
0
57702

دیدار مسوولان بندرگز با خانواده شهدای نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرماندار بندرگز به همراه فرمانده و تنی چند از پرسنل نیروی انتظامی با خانواده های شهدای نیروی انتظامی در بندرگز دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ،جمعی از مسوولان شهرستان بندرگز در دیدار با خانواده شهید جواد سلیاری در روستای وطنا دیدار کردند.

فرماندار بندرگز در این دیدار  با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور شهیدانی را تقدیم ملت کرده است ،گفت : نیروی انتظامی با اقتدار در جای جای ایران پهناور با آگاهی و هوشیاری کامل در بحث امنیت کشور تلاش می کند.

حسین احمدی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود : نیروی انتظامی در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تلاش های فراوانی را در بوجود آوردن امنیت و حفظ و حراست از مرزهای کشور انجام داده است.

وی بیان داشت : اقتدار ایران اسلامی هر روز در ابعاد مختلف در حال گسترش است و در این زمینه نیروهای جان بر کف انتظامی ، نقش مهمی دارند.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : همه ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم و به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان ، امروز این اقتدار و عزت را در سطح دنیا داریم.

شهید جواد سلیاری در سال 1373 در استان خراسان جنوبی با درگیری با اشرار به شهادت رسید.

16787687687868

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.