1397-03-10 12:55
652
0
53924
فرماندار گالیکش:

رانندگی جز مشاغل سخت است / حق طبیعی همه مردم است که از حقوق خود دفاع کنند / رانندگان در دام دشمن نیفتند

جلسه پیگیری مشکلات رانندگان حمل بار شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور رؤسای اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل گالیکش در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی فرماندار گالیکش در این جلسه اظهار داشت: رانندگی جز مشاغل سخت است و ازاین‌جهت باید به آنان حق بدهیم که این سختی کار را در سایر قسمت‌ها در کشور لحاظ می‌کنند ولی برای رانندگان این سختی شرایط کار را در نظر نمی‌گیرند.

nilkooh3007 1

خسروی تصریح کرد: یک سری از مشکلات رانندگان به‌صورت کشوری و ملی در حال پیگیری است. ازجمله نرخ کرایه و جلوگیری از تورم و برخی از موارد مربوط به مسائل و مشکلات مدیریتی است و بحث سیاست‌گذاری نیست بلکه اجرای قوانین است. فلذا باید کمک کنیم تا به نحو احسن بتوانیم موضوع را مدیریت نماییم.

وی افزود: حق طبیعی همه مردم است که از حقوق خود دفاع کنند ولی باید مواظب باشند که در دام دشمن نیفتند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری خاص است. اگر در یک کشور اروپایی اعتصاب صورت بگیرد، در این خصوص تصمیم می‌گیرند و کسی به رانندگان کاری ندارد، ولی در کشور ما زمانی که رانندگان تجمع می‌کنند و قصد دارند صحبت نمایند، آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی حامیان آن‌ها می‌شوند و با ایادی که دارند به مشکلات دامن می‌زنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسائل امنیتی تنها انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات نیست، بلکه همه ما در مقابل مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد به یک اندازه مسئول هستیم و باید به این مسئولیت توجه کنیم.

خسروی ضمن تأکید بر اولویت محصولات کشاورزی نسبت به کارخانه سیمان در این فصل، خطاب به اتحادیه‌ها گفت: فعالیت‌ها در چارچوب برنامه‌هایی که دستگاه‌ها و سازمان حمل‌ونقل اعلام کرده، باشد و از بحث غیربومی پرهیز شود. این کشور متعلق به همه است.

شایان‌ذکر است در این جلسه رؤسای اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان گالیکش، در خصوص مشکلات پیش‌روی رانندگان ازجمله کرایه حمل بار، بیمه رانندگان، مشکلات امنیتی بارگیری کامیون‌ها، افزایش قیمت کالاها و قطعات مصرفی و همچنین مشکلات نوبت‌دهی با فرماندار شهرستان بحث و تبادل‌نظر نمودند.

در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای‌ با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان گالیکش و مدیرعامل کارخانه سیمان پیوند گلستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و موارد و نظرات جمع‌بندی شده اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان بررسی شد.

میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان در این جلسه اصلی‌ترین دغدغه رانندگان حمل بار را افزایش قیمت کرایه‌ها برشمرد و گفت: پیرو جلساتی که در سطح ملی برگزارشده است، 20 درصد افزایش، مسجل و به سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

nilkooh3007 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.