1396-10-28 08:58
2510
0
49275
با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان؛

انتخابات مجمع خيرين مدرسه ساز گالیکش برگزار شد + تصاویر

انتخابات هيئت مديره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان گالیکش با حضور رييس مجمع خيرين مدرسه ساز استان گلستان و اعضای مجمع خيرين شهرستان گاليكش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "محمدحسین كميلی" رييس مجمع خيرين مدرسه ساز استان گلستان گفت: در سال 1378 خيرين مدرسه ساز در شهرستان مشهد مقدس شروع شد. مجموعه ای از آقايان دكتر حافظی و سايرين دور هم جمع شدند و خواستند كار مدرسه سازی را شروع كنند.

وی گفت : توسط دكتر حافظي رييس مجمع مدرسه سازي كشور  در سال 1396 در سازمان يونسكو مطرح شد و در سطح جهان كار مدرسه سازی مطرح شد.

majma kh g 1

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان تصریح کرد : اولين مدرسه خيرين جوان در اوزينه گرگان استان گلستان ساخته شد كه مبلغ 125 ميليون تومان آن از محل مشاركت دانش آموزان و مابقی از محل مجمع خيرين تهيه شد. همچنين دومين مدرسه در رسالت 52 گرگان با مشاركت دانش آموزان و فرهنگيان ساخته شد.

وي با بیان اینکه با مبالغ كوچك قلكهای خيرين دانش آموزان ما مدرسه ساخته ايم، خاطر نشان كرد: در اينجا پول مطرح نيست ، شما را در جمع خودمان ميخواهيم و تمام همت خود را به كار گيريد و در امر مدرسه سازی مارا ياری فرماييد.

majma kh g 2

 در ادامه "مهدی خسروی"  در اینجلسه به ارائه گزارشی از اقدامات مجمع خيرين از قبيل كمكهای جمع آوري شده و همچنين آموزشي ، پرورشي و‌ شرايط مدارس شهرستان پرداخت .

وي افزود: هرکس که می تواند باید  به درهمی يا درمی ، قدمی يا قلمی نسبت به پيشبرد فعاليتهای آموزشی و پرورشی كمك نمايد، چراكه تعليم و تربيت عبادت است و خدمت در اين راه اسباب بهره مندی از اجر و مزد دنيوی و اخروی مي شود.

majma kh g 1

در این مراسم  از جمع حاضرين تعداد 13 نفر به عنوان كانديداس هيئت مديره ثبت نام كردند كه در بين حضار به رأس گذاشته شد.

در پايان رأي گيري؛ «حاج ايل محمد نام» ، «محمد باقری» ، «حاج ولی خسروی» ، «حاج عابدين خسروی» و «حاج عليرضا خسروی» به عنوان 5 عضو اصی و «عمه ليلی ابوالتختی» و «حسن تاجپور» به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

majma kh g 1

majma kh g 1

majma kh g 1

majma kh g 1

majma kh g 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.