1396-08-25 13:02
2109
0
46605
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گلستان خبرداد؛

نقد کتاب نویسنده مشهدی در گلستان/ برگزاری فصلی طرح « دو پنجره» دراستان

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: نقد کتاب «اسب حنایی» اثر «منیره هاشمی» شاعر و نویسنده مشهدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مینودشت برگزارشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "قربانعلی بذرافشان" در برنامه نقد کتاب که در مینودشت برگزارشد،  با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر در کرمانشاه ، اظهار کرد: اعضای کانون برای همدردی و کمک به کودکان حادثه دیده برنامه دارد تا تحمل این غم جانکاه را برای آنان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح « دو پنجره» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: حضورشاعران و نویسندگان سراسر کشور وبرگزاری کارگاه نقد آثار آنان یکبار در سال برای کانون های سارسر کشور برنامه ریزی شده است و ما این افتخار را داریم که به صورت فصلی میزبان نویسندگان هستیم.

naqd 1

وی افزود: این برنامه با تعامل سایر دستگاه ها  رنگ و بوی مشارکتی و تخصصی تر گرفته است

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  گلستان تصریح کرد:  برگزاری کارگاه نقد و نظر  ضمن آشنایی دانش آموزان با هنر نویسندگی و شاعری ، باعث آشنایی نویسندگان با و نیازهای معنوی دانش آموزان می شود و آنان را در ارائه آثاری به روز کمک می کند .

naqd 1

وی ادامه داد: نقد کتاب قدرت تعامل و جسارت بیان و ابراز عقیده را در بین نوجوانان تقویت می کند و روحیه انتقاد پذیری در آنان  را افزایش میدهد.

گفتنی است؛ دیدار دانش آموزان کتاب خانه سیار گالیکش، برپایی جشن امضای کتاب در نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون شماره 2 گنبد از دیگر برنامه های کانون با حضور این شاعر و نویسنده  بود.

naqd1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

naqd 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.