1395-01-26 11:27
2275
0
30415

دیدار رئیس و کارکنان بنیاد مسکن مینودشت با بخشدار کوهسارات + تصاویر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت به اتفاق کارکنان با بخشدار بخش کوهسارت دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، « ابوالفضل رشیدیان» به اتفاق پرسنل بنیاد مسکن با «محمد رضا میرنیا» بخشدار بخش کوهسارات مینودشت در محل بخشداری دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت مطالبی در خصوص عملکرد بنیاد درسال 94 ارایه و درخصوص مشکلات پروژه ها درسطخ بخش کوهسارات با بخشدار به تبادل نظر پرداخت.

در ادامه میرنیا تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و حساب 100 امام را توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را یکی از برکات نظام دانست و خاطر نشان کرد: طی این سال ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار ارزشمندی را درخصوص تامین مسکن محرومان به خصوص در مناطق روستایی و توسعه پایدار روستاها انجام داده است.

وی در خصوص بخش کوهسارات گفت: بنیاد اقدامات زیادی در توسعه پایدار روستاها و پروژهای عمرانی این بخش داشته است که جای تقدیر ونشکر دارد.

بخشدار بخش کوهسارات عنوان کرد: با توجه به محروم بودن بخش کوهسارات می طلبد توجه بیشتری داشته باشیم و در سال 95 شاهد پیگیری پروژهای بیشتری در سطح روستاهای آن توسط بنیاد صورت بگیرد.

در پایان این نشست صمیمی «محمد رضا میرنیا» از خدمات ارزشمند رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت و کارکنانش با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

minookhabar28 2

minookhabar28 2

minookhabar28 2

minookhabar28 2

minookhabar28 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.