1394-11-25 12:05
2933
1
27592

قطع تلفن 5 روستای بخش مرکزی مینودشت ! / رئیس مخابرات: دلمان می خواهد مشکل را حل نمی کنیم !

حدود 500 خانوار روستایی در بخش مرکزی شهرستان مینودشت در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی با قطعی خطوط تلفن ثابت مواجه هستند و چون رئیس مرکز مخابرات این شهرستان دلش نمی خواهد مشکل آنان کماکان باقی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، روستاهای زندانچال تا دروک از سال 92 تا کنون با قطعی تلفن های ثابت خود مواجه هستند و تا کنون تدبیری برای حل این موضوع اندیشیده نشده است.

روزهای پایانی پائیز 92 بود که کابل های مخابراتی روستای کوه کمر تا بلم جرک به سرقت رفت و منجر به قطعی تلفن های بلم جرک شد.

دو شب بعد این بار کابل های مسیر مرکز مخابرات زندانچال تا کوه کمر به سرقت رفت.

از آن زمان تا کنون روستاهای دروک، کوه کمر و بلم جرک، ورچشمه و چمانی بالا و چمانی پایین با قطعی خطوط ثابت تلفن خود مواجه هستند و پیگیری های آنان به نتیجه نرسیده است.

از نکات قابل توجه و تامل این که با وجود قطعی تلفن ها باز هم برای مشترکان این روستاها قبض صادر می شود و مخابرات از آنان مطالبه آبونمان می کند!!

«زینب کوهی» عضو شورای روستای بلم جرک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اواخر سال 93 «محمد حسن قزلسفلو» رئیس مرکز مخابرات شهرستان مینودشت در جواب پیگیری های مان گفت: به شما ارتباطی ندارد و دل مان می خواهد مشکل را حل نمی کنیم!!

این منطقه تنها تحت پوشش شبکه همراه اول است که متاسفانه مشترکان آن در بیشتر اوقات با آنتن دهی ضعیف و عدم دسترسی روبرو هستند.

سوالی که در این میان مسئولان مرکز مخابرات باید بدان پاسخ دهند این است که اگر برای اهالی این روستا مشکل حادی پیش بیاید در عصر ارتباطات از چه طریقی باید با اورژانس تماس برقرار کنند؟

در طی این مدت طولانی بر چه اساس برای مشترکان این روستا قبض صادر می شود و از آنان مطالبه آبونمان می شود؟

رئیس مرکز مخابرات شهرستان مینودشت به چه حقی به خود اجازه داده است که در برابر مطالبات مردم این گونه پاسخ گو باشد؟

امیدواریم مشکلات اهالی این روستاها تا زمان انتخابات 7 اسفند مرتفع شود تا شاهد حضور پرشور اهالی این روستاها در انتخابات پیش رو باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صنایع دستی

صنایع دستی: https://www.shianchi.com/

0
0
پاسخ
1396-11-29 13:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.