1397-01-30 16:33
1162
0
52726
به قلم سجاد شعبانی؛

ارتش و سپاه هر دو یک لشکر الهی هستند

یکی از فعالین دانشجویی با تبریک تقارن روز پاسدار و ارتش نوشت: از نکات قابل توجه امسال همزمانی تقریبی روز ارتش و روز پاسدار است؛ دو نهاد انقلابی که از همان ابتدای انقلاب دوشادوش همدیگر در دفاع از کیان ایران زمین تلاش می کنند و ..

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ سجاد شعبانی در یادداشت خود آورده است:

سوم شعبان، روز پاسدار که مصادف با ولادت امام حسین(ع) است روزی عزیز و گرامی برای همه مردم ایران.

امام حسین(ع) در همه زمینه ها برای مردم ایران الگو و نمونه است؛ از مروت و مردانگی ایشان تا استقامت ایشان در برابر کفار.

و اما پاسدار؛ پاسدار واژه ای مقدس است که شاید نتوان آن را به راحتی در قالب کلمات معنا کرد. شاید بتوان به نوعی همه مردم قهرمان ایران را پاسدار دانست.

یکی پاسدار مرز و بوم مان، یکی پاسدار مال و ناموس مردم، یکی پاسدار اقتصاد کشور، یکی پاسدار فرهنگ کشور، یکی پاسدار آسمان و دیگری پاسدار دریاهای کشور است؛ که شاید بتوان گفت همه آنها دست در دست همدیگر پاسدار دین خدا هستند؛ همانگونه که مردانی از جنس خدا ۸ سال اجازه ندادند ذره ای تجاوز به دین خدا گردد و از انقلاب الهی حضرت امام خمینی(ره) دفاع جانانه کردند.

در حال حاضر نیز جوانان پاک و انقلابی ایران تا پای جان پاسدار عرصه های گوناگون کشور هستند، جوانانی که در حد وسع و توان خود اجازه نمی دهند سخنان گوهربار امام خامنه ای عزیز روی زمین بماند؛ چه در عرصه اقتصادی، چه در عرصه فرهنگی و چه در عرصه نظامی.

پاسداران جوان و دهه هفتادی که در دفاع از حرم آل الله و حریم جمهوری اسلامی در عراق، سوریه و ... قدمی پا پس نکشیدند و ثابت کردند خون پاک شهدای دفاع مقدس در رگ های آنها جریان دارد و به همان ترتیب جوانانی که در عرصه فرهنگی در دانشگاه تلاش می کنند و یا غیورمردانی که در عرصه های اقتصادی مشغول رونق کسب و کار داخلی هستند در این پاسداری سهیم هستند.

اما از نکات قابل توجه امسال همزمانی تقریبی روز ارتش و روز پاسدار است؛ دو نهاد انقلابی که از همان ابتدای انقلاب دوشادوش همدیگر در دفاع از کیان ایران زمین تلاش می کنند و در حال حاضر نیز برای پیشرفت ایران لحظه ای استراحت نمی کنند.

ارتش و سپاه انقلابی با وحدت و همدلی، در عمل به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا نه تنها لحظه توقف نمی کنند بلکه از یکدیگر سبقت نیز می گیرند و شهید گرانقدر شهید صیادشیرازی چه زیبا گفت:《 ارتشی و سپاهی؛ یک لشکر الهی 》

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.