1396-12-21 15:03
766
0
51485
فعال رسانه ای غرب گلستان:

این روزها آمدن نوروز را می توان در تمام شهر حس کرد

فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشت خود آورده است؛ این روزها آمدن نوروز را می توان در تمام شهر حس کرد، در کوچه پس کوچه های قدیمی، در خیابانها و معابری که رنگ و لعاب زندگی مدرن امروزی نتوانسته تاثیری در آداب و رسوم آن داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشت خود افزوده است : در دستان کودکی که ماهی قرمز، گل های رنگی و سبزه می فروشد، در شور مردمی که مشتاقانه نیازهای شب عید خود را تامین می کنند، می توان نوروز را دید.

در نگاه مادربزرگی که با وسواس آجیل عید نوروز را تهیه می کند و تمام تجربه سالهای جوانی اش را یک جا به کار می برد تا بوی تازگی آن را با سال نو همراه کند، شور آمدن بهار هویدا است.

این روزها در شهر صداها و رنگها، همه با هم همراه شده اند تا ایرانیان پس از هزاران سال، بار دیگر عید باستانی نوروز را جشن بگیرند.

مردم سرزمین من، این روزها خود را برای عید نوروز در کمال آرامش و امنیت آماده می کنند.

در دل ملت ایران کوچکترین نگرانی و ترسی راه ندارد و با خیالی آسوده و مشتاق به استقبال سال نو می روند و بیگانه ای جرات خیال باطلی به کشور همیشه پیروز من ندارد.

هم اینک ایران اسلامی به مدد نظام مقدس جمهوری اسلامی و جوانانش در نوک قله های پیشرفت و توسعه قرار دارد و چه خوب است در کنار سفره های هفت سین برای اقتدار بیش از پیش این سرزمین و فرج آقا و مولایمان امام زمان (عج) دعا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.