1397-08-13 20:29
2005
1
58465
منابع موثق خبر دادند :

احتمال بکارگیری یک فعال فتنه 88 در بخشداری مرکز استان گلستان

منابع موثق خبر دادند که برخی در فرمانداری گرگان با همکاری استانداری در پی انتصاب ( س – پ ) به عنوان بخشدار مرکزی یا بخشدار بهاران شهرستان گرگان می باشند .

به گزارش گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند که برخی در فرمانداری گرگان با همکاری استانداری در پی انتصاب ( س پ ) به عنوان بخشدار مرکزی یا بخشدار بهاران شهرستان گرگان می باشند .

(س – پ) یکی از فعالین فتنه 88 بوده که در حال حاضر با هدایت عوامل پشت صحنه به دنبال کسب سمت بخشداری است.

این در حالیست که "رضا ترابی" بخشدار مرکزی گرگان یکی از فعالترین بخشداران استان بوده که حتی برخی منابع خبری از او به عنوان جدی ترین گزینه سرپرست فرمانداری فعلی نام می برند.

همچنین از نقش موثر نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز در انتصاب بخشداران مرکز استان نام برده می شود و انتظار از او اینست که همانطور به ممنوع التصویر بودن خاتمی رای داده و به cft نیز رای منفی داده ، در این انتصاب نیز حساسیت های لازم را به خرج دهد .

از سوی دیگر گفته می شود این فعال فتنه 88 ( س – پ ) احتمال دارد جایگزین عراقی بخشدار بازنشسته بهاران شود .

به هر حال جای تعجب دارد که سید مناف هاشمی چرا به انتصابات در زیرمجموعه های استانداری گلستان که امانت الهی و ودیعه امام راحل (ره) و شهداست ،  حساسیت بیشتری ندارد و هر چه که خروجی مشاورانش باشد ، حکم انتصاب می دهد ، احکامی که سابقه بازگشت نیز دارد همانند اسماعیل البرزی در سمت معاونت عمرانی بندرگز .

همچنین در انتقادی دیگر به مناف هاشمی از او پرسیده شده که چرا فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در استانداری در انتصابات جایگاهی ندارند ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.