1397-07-28 14:10
3317
0
57991
پشت صحنه مافیای تبلیغات گرگان :

سود میلیاردی از تبلیغات لایت باکس ها در گرگان به جیب چه کسانی می رود ؟

بعد از رفتن صادقلو شهردار سابق برخی از عناصر سودجو در تبلیغات شهری فرصت را مهیا یافته اند و سعی دارند سود میلیاردی ناشی از تبلیغات شهری را به جیب بزنند .

به گزارش گلستان ما ؛ تا همین چند سال پیش، بیشتر اصناف و فروشگاه‌ها ، با پارچه نوشته یا بنر و یا حتی نصب کاغذ نوشته روی در ورودی، خود را معرفی می‌کردند و مشتریان و رهگذران رامتوجه محصولات و شرایط فروش ویژه خود می‌کردند.

اما حالا این روش‌ها  رو به منسوخ شدن است؛ تابلوهای پارچه‌ای یا چاپی به سرعت جای خود را به تابلوهای نئون و حالا ال‌ای دی ثابت و متحرک و تلویزیون شهری می‌دهد.   این تغییرات فناوری، کسب و کارهای جدیدی هم ایجاد کرده است؛ تابلوسازهای قدیمی با پارچه و رنگ و قلم و یا با آهن و آلومینیوم و … سروکار داشتند و حالا با مدار و ال‌ای دی و برد کنترل و لیزر.

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

تابلوهای لایت باکس به سازه هایی اطلاق میگردد که بطور معمول در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، پلاستیک (پلکسی) ساخته می شود و رویه آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گِلَس (رنگی و کریستالی) و.. بوده که در انواع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی قابل تولید می باشد.

بعبارتی لایت باکس به تابلو هایی که نور پردازی آن از پشت تصویر انجام می پذیرد و به صورت یک جعبه می باشد لایت باکس اطلاق می گردد این گونه تابلو در ضخامت های مختلف و با متریال متنوع قابل ساخت و عرضه می باشند.

لایت باکس ها در کلیه مغازه ها، سوپر مارکت ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها به علت نوع متریال بکار رفته و کیفیت چاپ، همچنین نور بک لایت که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده می شود و جلوه خاص آن؛ در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار می باشد.

لایت باکس تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات و معرفی برندها و نام های تجاری در فروشگاه ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها می باشد که این نوع تبلیغ امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد.

بسیاری از برندها جهت معرفی و تبلیغات محصول و خدمات خود از تابلو لایت باکس استفاده می نمایند. بدین صورت که بعنوان مثال لوگو و نام تجاری برند مورد نظر را روی لایت باکس طراحی کرده و لایتباکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود؛ بصورت رایگان و امانی نصب می نمایند.این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب و همچنین تاثیر گذاری آن؛ جهت معرفی و تداوم آشنایی با نام برند و یا محصول مورد نظر بسیار مثمر ثمر می باشد.

مافیای تبلیغات گرگان چه کسانی اند ؟

حالا بعد از رفتن صادقلو شهردار سابق برخی از عناصر سودجو در تبلیغات شهری فرصت را مهیا یافته اند و سعی دارند سود میلیاردی ناشی از تبلیغات را به جیب بزنند .

یک فرد تندرو سیاسی که در دوره قبلی از حسین صادقلو به شدت انتقاد می کرد و حتی چاپخانه اش نیز از دور خارج شده بود حالا به همراه یک عضو شورای شهر گرگان  و یک تبلیغات چی دیگر ، پشت صحنه این لایت باکس ها و عواید میلیاردی به شمار می روند .

این روزها نیز با توجه به زمان تمدید لایت باکس های تبلیغاتی در شهر گرگان جلسات و نشستهای این سه نفر برای در اختیار گرفتن تبلیغات شهر فزونی یافته است .

می طلبد شهرداری گرگان و مراجع نظارتی نسبت به سودجویی ها و دریافت های سرشار حاصل از تبلیغات برخی افراد فرصت طلب که داعیه انتخاباتی دارند ، موثر تر عمل کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.