1397-07-18 20:56
1512
0
57711
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

آبرو و امنیت ملت ایران خط قرمز ماست/ به کسی اجازه تعرض به ملت ایران را نمی دهیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با عنوان اینکه دشمن امروز از حوزه رشد اندیشه ملت ایران می هراسد، اظهار داشت: دشمن با عملیات روانی بدنبال متزلزل کردن توان ماست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان این نکته که هر قوم، امت، ملت و طایفه ای را با عقبه آن می شناسند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که عقبه مردم شریف شهرستان کردکوی عقبه مومنانه، با اقتدار و شرف و عزت است.

مردم کردکوی مایه افتخار گلستان هستند

وی افزود: طبق گزارشاتی که بدستم رسید نشانگر حضور پررنگ و چشمگیر و مخلصانه مردم شریف شهرستان کردکوی در تاسوعا و عاشورای حسینی و یادواره های شهدا بود که این بیانگر عقبه مردم کردکوی است که مایه افتخار ما در استان گلستان هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه حضرت امام خامنه ای در چند سال اخیر بارها از واژه های انقلاب، انقلابی، انقلابی ماندن، انقلابی گری، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن، انسجام و اقتصاد مقاومتی استفاده کردند، گفت: اگر ما در چارچوب منویات و رهنمود این امام عزیز حرکت می کردیم و یا حرکت کنیم مطمئنا با بن بستی روبرو نخواهیم شد چرا که انقلاب اسلامی که تشکیل حکومت اسلامیست، فخر انبیاء و اولیاء و استمرار رسالت نبوی و حکومت علوی و نهضت ماندگار و جاوید سیدالشهداء (ع) است.

سردار معروفی بیان کرد: انقلابی که تحت امر انبیاء و اولیاء الهیست و مهر تأیید ائمه هدی و خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر آن نقش میبنند و قرار بر این است که بسترساز حکومت جهانی شود با چه روحیه ای بایستی مدیریت شود و با چه روحیه ای بایستی اقدام عملی آن صورت گیرد؟

اجرای فرامین امامین انقلاب باعث اقتدار، شرف و عزت ملت ما می شود

وی تأکید کرد: اگر کلام ها و واژه های گوهربار امامین انقلاب را سرلوحه همه امور فردی و اجتماعی، سازمانی، جامعه و سایر عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و امنیتی قرار دهیم باعث ارمغان اقتدار و شرف و عزت ملت ما خواهد شد.

این مقام ارشد نظامی استان گلستان با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب وحی، نهضت ماندگار، جاوید و سرخ عاشورایی و منطق سیدالشهدا (ع) است، گفت: منطق انقلاب اسلامی و منطق امامین انقلاب ما منطق سیدالشهداست و منطق سیدالشهدا (ع) بن بست ندارد.

دشمن بدنبال انشقاق در حاکمیت و نظام است

وی با پرسش این سوال که امروز فراوانی کلام امام ما در این جنگ اقتصادی چیست؟، افزود: دشمن بدنبال انشقاق در حاکمیت و نظام است، لذا عقل بر ما حکم می کند انسجام داشته باشیم چرا که انسجام برای ملت ایران اقتدار و عزت می آورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر این نکته که ملت شریف ایران اسلامی امروز از دشمنان خود نمی هراسند و با اقتدار بر روی پاهای مستحکم خود ایستاده اند و این عزت ملت ایران است، اذعان کرد: ضعف، سست عنصری و خودباختگی در ملت ایران جای ندارد بلکه خودباوری در ملت ایران جای دارد.

این فرمانده سپاه اسلام با اشاره به اینکه تروریست های کودک کش در حرکتی بزدلانه اقدامی تروریستی را در رژه ۳۱ شهریور اهواز رقم زدند که امام جامعه یک جمله در پاسخ به این جنایتکاران فرمودند بزودی گوشمالی سخت خواهیم داد، افزود: فرزندان امام در کوتاه ترین زمان، مقر اصلی داعش را با عبور از دو کشور با ۵۷۰ کیلومتر هدف قرار دادند که این نشان از عزت و شرف ملت ایران است.

آبرو و امنیت ملت ایران خط قرمز ماست/به کسی اجازه تعرض به ملت ایران را نمی دهیم

سردار معروفی با بیان اینکه آبرو و امنیت ملت ایران خط قرمز ماست، متذکر شد: به کسی اجازه تعرض به ملت ایران را نمی دهیم.

وی با تأکید بر اینکه به ولله ملی تر از شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ایران اسلامی ملی وجود ندارد، تصریح کرد: انسانهایی که جان و آبروی خود را در جنگی نابرابر در کف دست گذاشتند تا آبروی ملت ایران و تمامیت ارضی ایران را حفظ کنند و ناموس پرست شدند تا ناموسشان حفظ شود لذا مگر ملی تر از آنان داریم؟

ملیت واقعی از آن شهدای ماست

همرزم سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: ملیت واقعی از آن شهدای ماست که ما هم اعتقادی هستیم و هم به حوزه اعتقادی خود افتخار می کنیم و افتخار می کنیم که شهدای ما جان و آبروی خود را دادند تا ناموسمان در امنیت زندگی کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه رمز موفقیت ما در در کنار تمامی مولفه های موجود اطاعت بدون چون و چرا از اماممان بود، گفت: حرف اماممان را حرف امام زمان (عج) و کلام خدا را کلام قرآن می دانستیم.

دشمن امروز از حوزه رشد اندیشه ملت ایران می هراسد

وی با عنوان اینکه دشمن امروز از حوزه رشد اندیشه ملت ایران می هراسد، اظهار داشت: دشمن امروز با عملیات روانی بدنبال متزلزل کردن توان ماست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه کارکرد عملیات روانی و جنگ روانی با هزینه کمتر و تخریب زیاد است، خاطرنشان کرد: دشمن مغز ملت ما را هدف قرار داده است. دسمن بدنبال تصرف زمین نیست چون قابلیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم الاشان ما اجازه نمی دهد که دشمن جرأت کند پای نحس خود را در سرزمین ما گذارد و آنجایی که پای نحس خود را در سرزمین پاک ما گذارد همان نقطه گورستان ابدی آنان خواهد شد.

وی افزود: دشمن به خوبی قدرت نظامی و دفاعی و قدرت ملت ما را می شناسد لذا دسمن بجای تصرف زمین بدنبال تصرف ذهن و افکار ماست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.