1396-09-17 19:00
1310
2
47560
واکنش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان نسبت به حضور ظریفیان؛

پذیرش ظریفیان از سوی رئیس دانشگاه گلستان تعجب برانگیز است/ چرا از اصحاب فتنه دعوت کردند؟/ استاندار جلوی حضور فتنه گران در استان را بگیرد

 با سابقه ای که از ریاست محترم دانشگاه گلستان در اینگونه امور داریم و واکنش هایی که به طور تجربی از ایشان در برخورد با اینگونه حوادث دیده ایم ؛ بسیار تعجب برانگیز است که چگونه حاضر به حضور این شخص در دانشگاه شده اند.

به گزارش گلستان ما، امیرضا آهوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان طی یادداشتی در واکنش به حضور ظریفیان نوشت: متاسفانه همانطور که مستحضرید انجمن اسلامی دانشگاه گلستان از اقای ظریفیان برای گرامیداشت روز دانشجو دعوت به عمل آورده است که زاویه ایشان با خط ولایت هویداست و ایشان از فعالین و حاضران در صحنه فتنه های سال 78 کوی دانشگاه و 88 برهه انتخابات ریاست جمهوری بوده اند.

باید خدمتتان عرض کنم در بحث آزادی ما خود از سابقون هستیم و آنچه در این بین قابل توجه است چگونگی تایید ایشان از سوی دانشگاهی است که با سابقه ای که از ریاست محترم دانشگاه گلستان در اینگونه امور داریم و واکنش هایی که به طور تجربی از ایشان در برخورد با اینگونه حوادث دیده ایم ؛ بسیار تعجب برانگیز است که چگونه حاضر به حضور این شخص در دانشگاه شده اند.

ما به هیچ وجه منکر آزادی بیان نیستیم و با حضور افراد با پیروی از تفکری خاص در دانشگاه هیچ مشکلی نداریم اما مسئله ای که موجب حساسیت بنده به عنوان مسئول یک تشکل انقلابی ارزشی و با سابقه حضور پررنگ و تاثیرگذار این سازمان مقدس در حفظ و صیانت از ارزش های امام راحل و انقلاب اسلامی شده، به این دلیل است که چرا انجمن اسلامی دانشگاه گلستان باید میان انبوهی از جمعیت اصلاح طلب و اصول گرا که می توانستند در دانشگاه ها حضور پیدا کنند.

فردی را دعوت کند که سابقه امنیتی داشته و خط شکن امنیت ملی بوده است!

بنده به نوبه خود با حضور افرادی که خط ولایت را مورد خدشه قرار داده اند و با آن زاویه پیدا کرده اند در دانشگاه و دیگر مراکز فکری و پرورش نخبگان به هیچ وجه موافق نیستم و از استاندار محترم جناب آقای دکتر هاشمی خواستارم که با توجه به اولویت دادن ایشان به حفظ ارزش های انقلاب در صدر تمام امور محوله ، جلوی حضور فتنه گران در استان را بگیرند و نگذارند استان ما با این ظرفیت متعالی جولان گاهی برای فتنه گران شود.

حجت برای ما منویات مقام عظمای امامت و ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

سلام علیکم شما جلسات کرسی آزاداندیشی را فراهم کنید ومناظرات را فعال نمائید چرا ؟؟؟؟؟؟ خدایااخلاص وقرب الی الله را نصیبمان فرما لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1396-09-19 16:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.