1396-08-24 10:19
876
0
46581
در نشست خبری مطرح شد :

انتقاد شدید رئیس انجمن حمایت از بی توجهی اتحادیه گوشت به قیمت ها / اتحادیه زیر بار نرم افزار تعیین قیمت گوشت نمی رود !!

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گفت :اتحادیه گوشت استان زیر بار نرم افزار تعیین قیمت گوشت نمی رود و قیمت های فعلی گوشت و آلایشات آن معقولانه نیست .

به گزارش گلستان ما ؛ موسی الرضا رضایی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان صبح امروز 24 ابان ماه در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص وضعیت تولید نرم افزار تعیین قیمت گوشت گفت : در خصوص قیمت گوشت انجمن حمایت ورود پیدا کرد و نرم افزار تعیین قیمت گوشت را هم ارائه کرد ولی رئیس اتحادیه گوشت که قبلا هم یک اخطار از کمیسیون ظنارت دریافت کردکماکان به کارش ادامه می دهد .

رضایی گفت : انجمن حمایت نامه نگاری کرد ولی اداره بازرسی برخورد قاطعی با این اتحادیه انجام نداده و کماکان اینکار دارد صورت می گیرد .

وی تصریح کرد : علیرغم اینکه انجمن حمایت نقشی در اولویتهای تعیین قیمت گوشت ندارد اما مردم انتقاداتی بهق یمت گوشت دارند ولی اتحادیه صراحتا قیمت گوشت را با مهر خودش ارائه می کند .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان گلستان خاطرنشان کرد : نکته دیگر بحث آلایشات دام است که باز هم خود اتحادیه قیمت می دهد و قیمت های غیر واقعی آلایشات بر قیمت واقعی گوشت تاثیر گذاشته است .

رضایی بیان کرد : اتحادیه قیمت دمبه را 10 هزار تومان عنوان کرده که در حال حاضر بین 15 تا 17 هزار تومان به فروش می رسد ، قیمت کله پاچه 15 هزار تومان طبق نرم افزار است اما در بازار مرغ و ماهی گرگان 40 هزار تومان به فروش می رسد و جگر هم که قیمتی بین 25 تا 30 هزار تومان دارد بین 40 تا 45 هزار تومان شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.