1395-12-10 11:33
1435
1
35929
یادداشت؛

نان شهدا بر سر سفره میراث فرهنگی/ اگر خون شهید نبود خاکی نبود

اگر قانون و دوستداری آثار باستانی بهانه نیست بروید در "قلی تپه" شرق استان زنجیره انسانی تشکیل دهید تا روی آن کشاورزی نکنند، اگر واقعا قانونمدارید بروید "کهنه کلباد" غرب استان را نجات بدهید.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ به طرز شگفتی در روزهای اخیر چنان داعیه داران میراث فرهنگی و قانونمداری و دلسوزی برای آثار باستانی برای تدفین دو شهید والامقام خوشنام هشت سال دفاع مقدس، کمپین "نه به شهید!" راه انداختند که گویی یادشان رفته اگر نبود خون پاک این عزیزان نه تنها میز ریاست بلکه اثری نیز از آثار باستانی این آب و خاک نبود.

اگر شهیدان در مقابل متجاوزان سینه سپر نمی کردند که توپ و تانک های صدام کوه ها را دشت و دشت ها را باتلاق کرده بود و تپه ای نبود که امروز برای آن دل بسوزانید.

البته اگر دلسوز واقعی این میدان بودید تا دیروز که به بهانه گنج این تپه را حفر می کردند فریاد وااسفا و واقانونَنا! سر می دادید.

یکی از مدعیان نوشت که دوستداران شهید که می گویند این تپه پیش از این محل زباله و نخاله بوده چرا تا دیروز حرفی نمی زدند؟! عجب! مردم را چه فرض کردید؟ این سوالی است که شما باید پاسخ بدهید که تا دیروز کجا بودید؟ مگر نه اینکه ادعای دوستداری میراث فرهنگی و باستانی را دارید؟ ما حرفمان مشخص است میراث واقعی ما شهدا هستند کما اینکه شهدای عزیز ما با ملاحظات حفظ آثار می آیند.

اگر قانون و دوستداری آثار باستانی بهانه نیست بروید در "قلی تپه" شرق استان زنجیره انسانی تشکیل دهید تا روی آن کشاورزی نکنند، اگر واقعا قانونمدارید بروید "کهنه کلباد" غرب استان را نجات بدهید.

در محضر مردم که نه، الحق والانصاف در محضر خود و خدای خود راستش را بگویید تا کنون از وجود تپه سرخنکلا اطلاعی داشتید؟ اگر داشتید که چقدر بی تفاوت بودید آن زمان که آشغالدانی و حفاری شده بود و اگر نمی دانستید که امروز دیگر چه می گویید؟!

نان شهدا را می خورید و به دنبال خاموش کردن شمع وجودی آن ها هستید! نترسید 8 متر این تپه رسوب است کما اینکه شهداء در سطح کار می شوند، این شهدا که مانند من و شما نیستند نه غسل می خواهند و نه کفن، این شهدا آسمانی هستند، تپه را وجود پاکشان به تاراج نمی برد! اما نمی گذارند به تاراج ببرندش، ببینم نکند کسی در این تپه گنجی سراغ دارد و نگران است که دیگر گنج یابان نتوانند شبانه آن را بکنند؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.