1396-05-03 19:03
1225
0
41916
فرمانده انتظامی شهرستان رامیان:

عامل اصلی تیراندازی روزهای گذشته در رامیان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از دستگیری عامل اصلی تیراندازی روزهای گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، درخصوص آخرین اقدامات پرونده وقوع تیراندازی روزهای گذشته در شهرستان رامیان که منجر به مجروح شدن دو نفر در این شهرستان شده بود اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انتظامی شهرستان رامیان در نهایت عامل اصلی وقوع این تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در این عملیات سلاح شکاری از نوع وینچستر که غیرمجاز بوده و در این واقعه تیراندازی نیز مورد استفاده قرار گرفت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: متهم 22 ساله و دارای اقدامات متعدد سرقت به عنف و جرائم خشن در سطح استان است که پس از دستگیری به یک مورد سرقت به عنف احشام نیز اعتراف کرده است.

بای با بیان اینکه همدست این متهم در وقوع سرقت به عنف نیز شناسایی و دستگیر شده است، گفت: با توجه به متصور بودن ارتکاب به جرائم متعدد توسط متهمان، تحقیقات از آنها توسط پلیس همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اختلافات شخصی از گذشته عامل اصلی وقوع این تیراندازی بوده و متهم در اعترافات خود به این مهم اعتراف کرده است.

گفتنی است، یک نفر دیگر از متهمان پرونده وقوع تیراندازی در شهرستان رامیان نیز در گذشته شناسایی و دستگیر شده بود که با دستگیری نفر اصلی واقعه تیراندازی، تعداد متهمان دستگیر شده در این پرونده به دو نفر رسید و تلاش پلیس برای دستگیری نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، عصر 24 تیرماه سال جاری دو نفر از افراد محلی شهرستان رامیان که در حال تردد با موتورسیکلت در منطقه «دروازه علی» این شهرستان بودند، از داخل منطقه جنگلی مورد هدف سلاح شکاری قرار گرفته و مجروح می‌شوند.

مجروحان بلافاصله با وجود داشتن مجروحیت به پاسگاه انتظامی مراجعه کرده که پس از شرح ماجرا بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

در تاریخ 26 تیرماه سال جاری نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان خبر از دستگیری یکی از عاملان این تیراندازی را داد که فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در جمع خبرنگاران با تشریح روند وقوع این تیراندازی در رامیان به مردم وعده داد متهمان اصلی این پرونده و عامل اصلی تیراندازی به زودی توسط پلیس دستگیر خواند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.