1396-09-15 11:41
2745
0
47476
در روستای کوچک استاجیق برگزار شد؛

تصاویر/ جشنواره وحدت و همدلی اقوام در سایه بسیج و شهدا

جشنواره «وحدت و همدلی اقوام در سایه بسیج و شهدا» به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد (ص) در روستای کوچک استاجیق بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ جشنواره «وحدت و همدلی اقوام در سایه بسیج و شهدا» به میزبانی پایگاه صالحه النبی در منزل شهید اهل تسنن عبدالحکیم اُشترک برگزار شد و بانوان بسیجی اقوام فارس، سیستانی، بلوچ و ترکمن با کاروان وحدت همراه شدند و از روستاهای اسلام آباد، بدراق نوری، حسن طبیب و اودک دوجی گذشتند تا  ولادت با سعادت پیامبر مهربانی ها را با هم جشن بگیرند.

روایتگری درباره شهدای دوران دفاع مقدس، سرودخوانی نونهالان با موضوع وحدت، جشنواره غذا و تجلیل از مادر شهید عبدالحکیم اُشتَرک از بخش های مختلف این جشنواره بود.

جشنواره «وحدت و همدلی اقوام در سایه بسیج و شهدا» با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان علی آباد کتول، دهیاری و پایگاه مقاومت بسیج برادران روستای کوچک استاجیق و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران ریحانه النبی، ام النبی، راضیه، شهیده فهیمه سیاری، ریحانه النبی و صالحه النبی (ص) برگزار شد و مزرعه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرگرد محبوبیان جانشین فرماندهی و حجت الاسلام طوسی معاون تربیت و آموزش سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در این مراسم حضور داشتند.

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

vahdat1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.