1394-02-31 06:03
1931
0
14956
در سایت پردیس دانشگاه آزاد مینودشت برگزار شد؛

تصاویر/ تجمع دانشگاهیان مینودشت در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن

تجمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در اعتراض به جنایات آل سعود در سایت پردیس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، در پی تجاوز دولت عربستان سعودی به یمن و کشتار مردم بی‌گناه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد مینودشت با برگزاری تجمعی این اقدام را محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر خواستند که در خصوص پایان دادن به این جنایات به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

علیرضا امینی رئیس دانشگاه آزاد مینودشت در این تجمع گفت: عربستان با حمایت اسراییل و آمریکا با بمباران های بی رحمانه، زنان، کودکان و مجاهدان مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد.

امینی تاکید کرد: استکبارگران در پی از بین بردن اتحاد میان مسلمانان و بویژه شیعیان هستند.

رئیس دانشگاه آزاد مینودشت ولایت فقیه را از مهمترین ارکان حفظ اتحاد میان مسلمانان دانست و بیان کرد: مسلمانان به ویژه شیعیان باید با حمایت و پشتیبانی از یکدیگر دست استکبارگران را از جهان اسلام کوتاه کنند.

لازم به ذکر است که در این تجمع دانشگاهیان برای اعلام حمایت خود از مردم یمن شعار هایی همچون «سعودی جنایت می کند امریکا حمایت می کند»، «آل سعود ننگت باد امریکا مرگت باد» و «پیروزی مسلمین بسته به اتحاد است» سر دادند. 

تجمع کنندگان خواستار اتحاد میان مسلمین و پایان حملات و دخالت های غیر مشروع و آشکار آل سعود در یمن شدند. 

در ادامه این تجمع، بیانیه‌ اعتراض آمیزی جهت محکومیت حرکت رژیم مظلوم‌کش آل‌سعود قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان شهرستان مینودشت در این تجمع ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن، همبستگی خود را با آنان اعلام می‌کنیم و خواستار محاکمه عوامل این جنایات به عنوان جنایتکار جنگی هستیم.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.