1398-06-12 10:16
1835
0
65269
غفلت، بهانه، خواب زدگی یا عناد !

روابط عمومی برخی از ادارات کل گلستان و ادارات گرگان دقیقا چکار می کنند !؟ / عملکردها را ارزیابی و به کوتاهی ها برخورد کنید !

سیری در سطح خیابان های مختلف شهر گرگان در مسیر های گوناگون آن و بررسی دقیق وضعیت فضاسازی تبلیغی و محیطی ماه محرم از سوی برخی ادارات کل استان و ادارات گرگان جالب توجه و در نهایت قابل تامل است !

به گزارش گلستان ما، سیری در سطح خیابان های مختلف شهر گرگان در مسیر های گوناگون آن و بررسی دقیق وضعیت فضاسازی تبلیغی و محیطی ماه محرم از سوی برخی ادارات کل استان و ادارات گرگان جالب توجه و در نهایت قابل تامل است !

گویا برخی از ادارات، بانکها، موسسات و شرکت هایی که در شهر گرگان قرار دارند و فعالیت می کنند، هیچ توجهی به تقویم های مناسبت های مهم ملی و مذهبی ندارند و مشخص نیست که در کدام فضا سیر می کنند !

 مدیران روابط عمومی این قبیل ادارات، بانکها، موسسات و شرکت ها ؛ مشخص نیست که بر اساس کدام شرح وظایف کاری، عمل می کنند که دیگر حتی نصب پرچم و پارچه مشکی برای محرم هم در این وظایف قرار ندارد !

اگر عدم اقدام به خاطر غفلت است، این عزیزان سر و چشم از گوشی های مدل بالای خود بردارند و از اتاق سرد و صندلی نرم خود فاصله بگیرند و ببینند در شهر چه هیاهویی است ! [ آیا مدیران و رؤسای این اداره هم متوجه نیستند تا مطالبه کنند ]

اگر عدم اقدام به خاطر خواب زدگی است، این بزرگواران را دیگر نمی شود بیدار کرد بلکه باید متنبّه کرد تا بدانند مسئولیت در کجا دارند !

اگر عدم اقدام به بهانه فقدان اعتبار و گرانی ها است، این سروران حتی زحمت سر زدن به انبار مجموعه را هم به خود نمی دهند تا از همان پارچه، پرچم، ریسه و بنرهای سالهای گذشته، برای فضاسازی استفاده کنند .

و اگر عدم اقدام، احیانا و احتمالا به دلیل عناد باشد، که الفاتحههه ... !!

اگر چه زنده ماندن فرهنگ عاشورا و عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) در طول 14 قرن گذشته، همیشه مردمی بوده و هیچ وقت معطل و متوقف به توجه حکومتها و دولتها و ... نبوده است، ولی توفیق عرض ارادات به امام حسین (ع) و خدمت در ماه محرم شایستگی لازم دارد و این مساله نافی عمل به وظیفه ادارات نیست .

به نظر می رسد که باید ارزیابی دقیقی از وضعیت و عملکرد مدیران روابط عمومی ادارات کل، ادارات شهرستان، بانکها، موسسات و شرکت ها در این زمینه بعمل آید و رسیدگی و برخورد لازم با کوتاهی ها صورت پذیرد .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.