1398-04-07 09:53
3312
0
64093
فرمانده ناجا گلستان :

مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید اولویت انتظامی گلستان است

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: در سال رونق تولید رسالت سنگینی داریم و براساس آن مبارزه با کالای قاچاق اولویت دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار روح الامین قاسمی در نشست با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهارداشت: در سال رونق تولید طبیعتا رسالت سنگینی داریم و براساس آن مبارزه با کالای قاچاق اولویت دارد.

وی به همکاری بخش خصوصی با مجموعه پلیس اشاره کرد و افزود: همکاری‌ها متقابل و کاربردی است، هر چه ارتباط با مردم بیشتر شود منجر به اعتماد و امنیت پایدار خواهد شد.

علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان هم در این جلسه گفت: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، تکالیف مهمی بر عهده دستگاه‌های اجرایی قرار دارد تا بتوانند شعار سال را محقق کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه نگاه برخی مدیران، استاتیک شده اما شرایط ثابت نیست، براین اساس در وضعیت فعلی چرخش تولید بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افزود: نگاه پلیس نسبت به رویداد ها باید بروز باشد، امروز شرایط خاصی را تجربه می کنیم، برخی رفتار ها اثر مرکب خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان همچنین تاکید کرد: باید به گفتمان مشترکی برسیم که رزق مردم دچار مشکل نشود./

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.