1398-02-21 16:32
1688
0
63156
سرکار گذاشتن آقای حاشیه؛

پاتک دانشجویان گلستانی علیه صادق زیباکلام

یک دانشجوی خوش ذوق گلستانی بعد از اتمام مناظره کارت هدیه 400 هزار تومانی را گرفته و در جمع دانشجویان به دکتر زیباکلام تقدیم می کند البته قبل از اهدا کارت هدیه می گوید اگر دکتر زیباکلام صلاح بدانند این کارت تقدیم به سیل زده ها شود.

به گزارش گلستان ما ؛ دو هفته پیش دکتر صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان در سالن رشد این دانشگاه با متینمنتظمی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان کشور مناظره ای برگزار کرد .

این منظره البته رسانه ای نشد و این جای تعجب داشت که زیباکلام با  تیم رسانه ای قوی خود در شهرهای مختلف که حتی آروقش را هم رسانه ای می کردند ، این بار هیچ خبری از گرگان مخابره نشد .

موضوع از این قرار بود که زیباکلام به محض ورود به سالن رشد با افرادی روبرو شد که از جنسش نبوده و تعداد جمعیت ، ظاهر و سوالات دانشجویان نشان می داد که امروز روز سختی در پیش دارد .

او با شروع صحبتهایش رشته کلام را از دست داد و صحبتهای پراکنده و نه چندان جذابی از خود ارائه کرد و خیلی دوست داشت وقت مناظره هر چه زودتر به پایان برسد .

زیباکلام در طول مدت حضورش در دانشگاه گلستان برای اجرای این برنامه ، چندین بار به دست اندرکاران برنامه گفته بود که شماره حساب بدهم برای واریز حق الزحمه ؛ که به وی گفته شد که کارت هدیه تهیه شده و نیازی به دادن شماره حساب نیست .

اما یک دانشجوی خوش ذوق گلستانی بعد از اتمام مناظره کارت هدیه 400 هزار تومانی را گرفته و در جمع دانشجویان به دکتر زیباکلام تقدیم می کند البته قبل از اهدا کارت هدیه می گوید اگر دکتر زیباکلام صلاح بدانند این کارت تقدیم به سیل زده ها شود.

زیباکلام در حلقه دانشجویان مانده بود چه بگوید ، جرات نه گفتن نداشت و برای ظاهرسازی هم بود گفته بله خیلی هم خوب است و این کار را انجام دهید .

اینجوری بود که بچه های گلستانی با آوردن زیباکلام به استان و استفاده بهینه از او و حتی بدون درج هچ خبر یا حاشیه ای از حضور این سیاستمدار پرحاشیه در گرگان او را راهی تهران کردند .

یعنی در این سالها هیچ کسی یا تشکلی اینجوری زیباکلام را سر کار نگذاشته بود ...

636922313764774315 md

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.