1398-01-20 08:45
1798
0
62444
سردار معروفی در بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان:

سپاه نه در حد کار کردن بلکه در حد جانفشانی در کنار مشکلات مردم ایستاده‌ است/ مردم سد بلا می‌خواهند و سپاه باید سد بلای مردم باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: مردم ایران، سوخت‌رسان انقلاب اسلامی هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این عرصه با فرمان فرمانده کل قوا در حد جان‌دادن نه در حد کار کردن در کنار مردم ایستاده‌اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، روحیه پاسداری با ملت ایران عجین شده است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این مردم را که با فرهنگ عاشورا پیوند خورده است را از ایرانیان بگیرد سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت امام حسین (ع) است که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

پاسداران عمرشان را وقف خدمت به مردم کردند و در این مسیر ثابت‌قدم هستند فرقی نمی‌کند جنگ باشد یا بلایای طبیعی، پاسدار جانش را در سخت‌ترین شرایط سپر بلای مردم قرار می‌دهد.

اکنون در روز پاسدار سال 1398 پاسداران این مرز و بوم در میان مردم سیل‌زده هستند بی‌دلیل نیست که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

* مردم سد بلا می‌خواهند و سپاه باید سد بلای مردم باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ماموریت ما فقط این نیست که در لب مرز با دشمنان بجنگیم امروز مردم ما در استان گلستان درگیر جنگ آب هستند و این جنگ آب همان دفاع، همان حس ایثارگری و جهاد در زمان و دوران مقابله با دشمن را می‌طلبد.

حسین معروفی ابراز کرد: مردم ایران، سوخت‌رسان انقلاب اسلامی هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این عرصه با فرمان فرمانده کل قوا در حد جان‌دادن نه در حد کارکردن در کنار مردم ایستاد.

وی تصریح کرد: ما از مردم، با مردم و برای مردم هستیم به همین خاطر است که می‌گوییم ما برای مردم جانمان را فدا می‌کنیم حضرت آقا فرمودند «سپاه سنگر مستحکم انقلاب است» سنگر مستحکم انقلاب یعنی سد بلای مردم بودن اکنون مردم سد بلا می‌خواهند و ما باید سد بلای مردم باشیم تا حد توانمان وقتی با صداقت کنار مردم باشیم مردم آن را حس می‌کنند و آرامش می‌گیرند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: هنگامی که انقلاب اسلامی به وجود آمد برای حفظ این انقلاب و ارزش‌های آن نهاد مقدسی به نام سپاه پاسداران شکل گرفت تا ارزش‌های دینی که از عاشورای امام حسین (ع) به وجود آمده است از آن ارزش‌ها نگهداری و محافظت کند.

سیدموسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: صحنه‌های مختلفی که بخواهد برای انقلاب اسلامی پیش بیاید پاسداران عزیز جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند و با تمام وجود پیرو امام حسین (ع) هستند و در صحنه حضور خواهند داشت و جانفشانی خواهند کرد.

ملک‌حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند ایستاد و خدمت بی‌منت را در عرصه‌های مختلف ارائه خواهند داد.

علی خالقی مدیر روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان گفت: پاسدار یعنی اینکه هر جایی انقلاب اسلامی به آن احتیاج داشت ورود پیدا کند روزی باید چکه پوشید یک روز اسلحه به دست گرفت و روزی بیل در دست به کمک سیل‌زدگان شتافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.