1397-12-23 13:42
1552
0
61917
در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب عنوان شد؛

ضرورت تبیین افول تمدن غرب برای جوانان/ اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند

در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب  بر تبیین  حس حرکت به سمت افول تمدن غرب و آماده سازی  برای تمدن اصیل و حاکم اسلامی  به کمک رسانه ها تاکید شد.

به گزارش  گلستان ما؛ حجت الاسلام حریزاوی عصر امروز در اختتامیه جشنواره رسانه ای چله انقلاب درگرگان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در هفت گام تدوین شده است که بدون اقداماتی که نسل قبل انجام داده اند،نمی توان آن را ادامه داد.

وی افزود: این بیانیه نسبت به مسئله تمدن سازی و روح حاکم بر جامعه است و جامعه شناسی، انسان شناسی، سبک زندگی اسلامی و غیره را تبیین کرده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب ما جهان دو قطبی بود و با آمدن انقلاب اسلامی جهان سه قطبی شد ، تصریح کرد:  اما انقلاب دوباره جهان را دو قطبی کرد و در آینده نزدیک جهان تک قطبی خواهد شد.

حریزاوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا نامه زدن نه سران غربی، وظیفه رسانه ها در قبال جوانان را آرمان بخشیدن به آنها بیان و اذعان کرد:  رسانه می تواند جوانان را شایسته و یا آن ها را بی خاصیت کند لذا وظیفه رسانه برملا و آشکار کردن حقیقت است و جوانان نیز تشنه حقیقت هستند.

وی اضافه کرد: باید برای جوانان حس حرکت به سمت افول تمدن غرب را تبیین و آن ها را برای تمدن اصیل و حاکم اسلامی آماده کنیم.

حریزاوی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید تمامی مسئولان با هر گرایش سیاسی دور یک میز جمع شده و در این رابطه چاره جویی کنند.

وی ادامه داد: در پژوهشی که در تهران انجام شده بود، ۹۸ درصد مردم تهران براساس نتایج این پژوهش معتقد هستند که قرآن بر پیامبر نازل شده و هیچ تغییری در آن روی نداده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سیره همان سبک زندگی نیست و بخشی از آن است، گفت: سیره با الگوگیری و مبانی اعتقادی خود را نشان می دهد . سبک زندگی نیز یک زیست بوم که در آن اطلاعات، ارتباطات، جغرافیا، اصالت، عادات و غیره نقش دارند و یک پدیده میان رشته ای است.

به گفته حزیراوی؛ اقدامات خوبی در زمینه سبک زندگی صورت گرفته ولی تمام کننده نیست.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی متذکر شد: باید سبک زندگی را با رویکردهای اسلامی مانند سبک زندگی تربیتی، سبک زندگی فرهنگی، سبک زندگی توحیدی، سبک زندگی جهادی، سبک زندگی انقلابی، سبک زندگی تمدنی گره زد.

اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌ نژاد، در ادامه اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب در جهان است  که ملت ما همواره از آن صیانت می کند و  امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند آن را جشن  گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران کار خود از صفر آغاز کرد ، در ابتدا همه چیز علیه آن بود ولی با کارآمدی جوانان انقلابی به پیروزی شکوهمندی دست یافت

ولی نژاد تصریح کرد: اهالی رسانه همکار اصلی ما در تبلیغ انقلاب اسلامی و اندیشه ها و باورهای امام (ره) هستند و همواره توانستند اخبار را زنده و به لحظه در اختیار مردم قرار دهند و تبادل اخبار به خوبی از سوی رسانه‌ها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه افسران فرهنگی میدان مبارزه هستند ، ادامه داد: همواره رسانه های معاند بی رحمانه تلاش می کنند تا مبانی انقلاب را زیر سوال ببرند رسانه و خبرنگاران به ما کمک می کنند.

ولی نژاد در ادامه با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، اذعان کرد: باید به کلمه کلمه این بیانه با تأمل نگریست و در ابعاد مختلف آن دقت  و برنامه ریزی کرد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی درخاتمه تاکید کرد: شعارهای انقلاب اسلامی بی مصرف نشده و طول عمر آن ها به پایان نرسیده و نقدپذیر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.