1397-12-19 18:22
3186
0
61807
مالک کافه رستوران کارن در گفت و گو با گلستان ما :

کافه رستوران کارن برای 15 نفر اشتغالزایی کرده است / دستگاه ها از کارآفرینان حمایت کنند

کارآفرین گلستانی گفت: کافه رستوران کارن در گرگان با اشتغالزایی 15 نفر با سرمایه  180 میلیونی شخصی نزدیک به یک سال است که افتتاح شده و خدمات بسیار خوبی به هشمهریان  و سایر مهمانان ارائه می دهد .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد بیانی جوان گلستانی با همت خودش توانسته مجموعه ای را راه اندازی کند که علاوه بر خودش ، نزدیک به 15 نفر دیگر را مشغول بکار کند ، او فرزند یکی از دبیران باسابقه و خوشنام شهرستان گرگان می باشد و بیش از 14 سال است که در کار رستوران داری ، تشریفات و پخت غذا برای نهادها و دانشگاه ها فعالیت کرده است .

بیانی طی گفت و گویی با خبرنگار پایگاه خبری گلستان ما در خصوص راه اندازی کافه رستوران کارن اظهار کرد: این مجموعه به نام پسرم نامگذاری شده و 24 فروردین ماه امسال در گلبرگ هفتم خیابان گلها  افتتاح شده است .

وی تصریح کرد: کل سرمایه گذاری این مجموعه 180 میلیون تومان می باشد که در مساحتی بالغ بر 486 متر و در دو طبقه ساخته شده است ، این هزینه ها شخصی بوده و ریالی از هیچ نهادی تسهیلات گرفته نشده است .

این کارآفرین گرگانی با اشاره به اشتغالزایی 15 نفر در این کافه رستوران به صورت مستقیم خاطرنشان ساخت: بنای اینجا قبلا مدرسه ای غیرانتفاعی و قدیمی و کلنگی بود که 8 ماه ساخت آن طول کشید که ساخت آن سه ماه و نیم بیشتر از برآورد ما طول کشید تا الان که به این صورت زیبا در آمده است .

بیانی اضافه کرد: عمده ترین مشکلات امثال من در راه کارآفرینی عدم حمایت دستگاه ها و نهادهای متولی جهت حل مشکلاتی نظیر بیمه پرسنل و تسهیل در مجوز دادن ها و ... می باشد و انتظار اینست که در این وضعیت نامناسب اقتصادی مردم بتوانند در چنین فضایی یک شب خوب را با خانواده خود سپری کنند و شاد باشند .

وی افزود: امروز خیلی از افراد و خانواده ها درگیر کار روزمره می شوند و حتی تاریخ تولد خودشان را ممکن است در خاطر نداشته باشند اما یکی از نزدیکان او با هماهنگی ما ، او را به این رستوران دعوت و سپس به طور ناگهانی و کاملا سورپرایز کیک تولد را جلویش می گذاریم ، با این کار دغدغه ها و خستگی های روزمره از تنش در رفته و شبی خاطره ساز را در زندگی خود تجربه خواهد کرد .

وی در پایان گفت: از نهادهای مختلف نظیر مرکز بهداشت گرگان ، اماکن عمومی ناجا ، اتاق اصناف و صنف رستوران داران تشکر می کنم که در این مدت همکار و همیار ما بودند و امیدوارم در ادامه نیز این همکاریها تداوم یابد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.