1396-09-13 08:39
1645
0
47378
پیش از ظهر امروز انجام شد ؛

اعزام اولین گروه جهادی گلستان برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه + تصایر

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان گرگان گفت: این گروه از اعضای بسیجیان داوطلب محلات به تعداد 20 نفر بوده که در غالب گروه جهادی شهید حججی به مناطق زلزله زده غرب اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سلمان گرزین مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در کرمانشاه سازندگی 9 روستای حادثه دیده کرمانشاه به سپاه نینوا استان گلستان واگذار شده است.

وی افزود: یکی از مزیت های بسیج  ، انعطاف پذیری در ماموریت هاست یعنی یک بسیجی هم در بحث دفاعی و هم در بحث امدادی و کمک رسانی و خدمات رسانی این انعطاف را دارد که انجام وظیفه نماید.

مسئول بسیج سازندگی گرگان با بیان اینکه تعداد زیادی از بسیجیان به صورت داوطلب برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعلام آمادگی کردند، گفت: به همین منظور سپاه گرگان جهت کمک به مردم شریف زلزله زده در غرب کشور علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن، اقدام به اعزام گروه های جهادی به ان مناطق نموده است. واین اعزام ها تا اتمام کامل خدمات رسانی به آن مناطق ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امروز 40 نفر از جهادگران بسیجی استان گلستان با تخصص های مختلف در حوزه ساختمان از کارگر ساده تا معمار و مهندس سازه به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند که 20 نفر از این بسیجیان از شهرستان کردکوی در این گروه جهادی حضور دارند.

 001 1

 001 1

 001 1

 001 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.