1396-09-09 13:04
1603
0
47219
با توزیع اقلام اهدایی در کرمانشاه ؛

درس "همنوع دوستی" خانم معلم گلستانی / کانکسی که از سوی مدارس بدون سرانه گنبد اهدا شد+تصاویر

بانوی فرهنگی گنبدی با جمع‌آوری كمك از همكاران خود و مردم شهرستان 3 كانكس مسكونی و یك كامیون لوازم مورد نیاز را به همراه همسر خود در بین زلزله‌زدگان توزیع کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ زلزله و یا هر حادثه ای که در جایی از کشورمان رخ می دهد همه اقشار مردم برای کمک به آسیب دیدگان پیش قدم می شوند .

نیروهای امدادی تا سپاه و ارتش و بسیج مردمی به کمک به مردم می شتابند  تا ضمن کاهش خسارات مرهم دردی بر آلام حادثه دیدگان شوند.

در این میان فرهنگیان همواره در صف اول رسیدگی و کمک هستند، آنجا که دردی را می بینند سینه پر از درد آنها نیز برای همنوعان خود می تپد و خود را فراموش میکنند .

هرچند این مرام معلمان ایثار گر این مرزو بوم است؛ آنجا که برای همدردی با دانش آموزش سر می تراشند و کلیه اش را اهدای میکند و برای نسوختن پروانه های کوچک، خود بر بخاری های غیر استاندارد می اندازند و پرپر می شوند .

فرهنگیان و دانش آموزان استان  گلستان نیز  از همان ساعات اولیه همدل و یکصدا مهرورزی های خود را آغاز کرده اند تا آنجا که یکی پاداش های خود را تقدیم و می کند و دانش آموزی که تربیت شده درس همین معلمان ایثار گر ایت قلک خود را می شکند و تمام پس انداز های خود را به همسالان خود اهدا می کند .

امروز نیز مطلع شدیم خانم معلم اهل شهرستان گنبد عشق معلمی خود را نثار مردمان کرمانشاه کرده و با جمع آوری کمک های فرهنگیان و مردمان نوع دوست این شهرستان تعدادی کانکس و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را دربین آنان توزیع کرده است.

IMG 0036

" پرستو عربی بانوی" فرهنگی شاغل در دبیرستان‌های گنبدكاووس، در این خصوص گفت: در ابتدا قصد داشتیم كمك‌هایی را به اتفاق همسرم با وسیله شخصی خود در بین زلزله‌زدگان توزیع كنیم اما همكاران و بستگان از این تصمیم آگاه شدند و حجم كمك‌ها گسترش پیدا كرد طوری كه سه كانكس مسكونی و 35 چادر و 110 تخته پتو و اقلامی نظیر برنج، خرما، كنسرو، شیر خشك، وسایل بهداشتی و لبنیات، كیك و كلوچه، كلاه و لباس بچه‌گانه و.... حاصل همكاری نیكوكاران گنبدی شد.

 وی افزود: اقلام را بسته‌بندی كردیم و با یك كامیون و همچنین وسیله شخصی به اتفاق همسرم عازم كرمانشاه شدیم.

این بانوی فرهنگی تصریح کرد: با حضور در سرپل ذهاب و روستاهای محروم این شهرستان از نزدیك بسته‌ها را توزیع كردیم و مورد لطف و ابراز احساسات بی نظیر مردم زلزله زده واقع شدیم كه وصف‌ناپذیر است .

عربی تصریح کرد: از این كه توانستم به وظیفه‌ای كه همكاران خیر و نیكوكاران شهرستان برعهده‌ام گذاشته‌اند، برآیم، خداوند را شاكرم. ان‌شاء ا.... با تشویق‌های همكاران محترم و اعلام آمادگی بیشتر خیرین شهرستان مجدداً نیز در این راستا اقدام خواهیم كرد.

khayerinf 21

وی از خیرین شهرستان بخصوص فرهنگیان،خانم ها محبوبه نوذری، هاجر باقری، صدیقه رجبی و بازاریان نگین ملبوسی، و آقای صادق زینلی ،ستاد دانشگاه و بسیاری از فرهنگیان كه با كمك و حمایت خود در این اقدام گام مؤثری داشتند،‌ تقدیر و تشكر كرد.

این بانوی فرهنگی همچنین تأكید كرد: در اهداء كانكس‌ها نیز با توجه به نقشی كه گروه‌های مختلف خیرین داشته‌اند گفت: یك كانكس به نام مدرسه مهر و فرهنگیان گنبدكاووس، كانكس دیگر به نام خوشه مراوه‌تپه مستقر در گنبد و سومی نیز به نام خواهران هیئت زنبیه گنبد نامگذاری شده است.

تصاویری از حضور این بانوی فرهنگی در مناطق زلزه زده کرمانشاه و توزیع اقلام اهدایی را در ادامه مشاهده می کنید.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.