1396-07-14 13:27
1192
0
44934
استاد دانشگاه امام حسین(ع):

محور گفتمان انقلاب امروز ولی فقیه است / عاشورا محصول بدعتی است که مصلحت جویان به وجود آوردند/ استکبار جهانی درصدد فتنه جدیدی به نام اقلیم کردستان است

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: محور گفتمان انقلاب امروز ولی فقیه است و دشمن برای از بین بردن این گفتمان تلاش می کند و در این مسیر فتنه ها ایجاد کرده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسن فرقانی در دومین یادواره ۴۶ شهید پایگاه بسیج المهدی بهار گرگان به اهمیت شناخت مسیر و راه شهداء اشاره کرد و گفت: امروز کشور عزت و اقتدار خود را مدیون خون شهدای می داند که به واسطه تاسی از خون سیدالشهدا در عاشورای سال ۶۱ هجری قمری کشور در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه در کربلا دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند، تصریح کرد: اگر می خواهیم شاهد عاشورای دیگری در کشور نباشیم باید بی اندیشیم و از عبرت ها و پند های عاشورا درس بگیریم که چه عواملی باعث شد پس از 50 سال از رحلت پیامبر سر فرزند حضرت زهرا را در کربلا بریدند .

سردار فرقانی  با اشاره به اینکه شهداء مسیر براندازی رژیم پلید صهیونیستی را تدوین کردند، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا می‌توانند بر علیه دشمنانش اقدام کند و این محصول نگاه شهادت طلبانه و ایثارگری شهدای ما است.

وی با انتقاد از نگاه مصلحت جویانه آن را در راستای حکومت اشرافی گری دانست و گفت: امام حسین این مسیر را بر نمی تابد و در برابر یزید ایستادگی میکند و می فرمایید که برای جلوگیری از انحرافی که در دین جدم به وجود آمده قیام کرده‌اند و در این راه همه هستی خود را فدا می کنند.

001 4

این استاد دانشگاه امام حسین(ع) اذعان داشت: در تاریخ ما شاهد آن هستیم عده ای با گفتمان انحرافی اسلام سر فرزند زهرا (س) را جدا می کنند و عاشورا محصول انحراف فکری این گفتمان از اسلام است.

فرقانی تاکید کرد: زمانی که صدام جنگ تحمیلی را بر علیه ما آغازکرد تصور می کرد در6 روز جنگ را به پایان می برد ولی در پایان6 روز درخواست آتش بس می کند که امام آن را رد می کند و در سال نخست جنگ این درخواست به ۳۴ بار می رسد ، امام خمینی (ره) می گوید آنچنان سیلی محکمی به صدام بزنیم که نتواند از جایش بلند شود و این تنها محصول ایثار، جانبازی و شهادت طلبی است.

به گفته وی ؛ پیام شهدا به ما امروز این است که عاشورا محصول بدعتی است که مصلحت جویان آن را به وجود آوردند که امام مسلمین مجبور شد برای جلوگیری از این بدعت جان خود را فدا کند.

فرقانی تاکیدکرد: محور گفتمان انقلاب امروز ولی فقیه است و دشمن برای از بین بردن این گفتمان تلاش می کند و در این مسیر فتنه ها ایجاد کرده است.

001 2

وی با اشاره به اینکه در نخستین فتنه انقلاب اسلامی با ۱۰ سال جنگ داخلی و خارجی رو به رو شد که بازیگران این جنگ استکبار جهانی بود، افزود: دشمن در صدد این بود با این جنگ به شمال خلیج فارس مسلط شود که با ایستادگی رزمندگان  و شهداء موفق نشد.

این استاد دانشگاه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه داعش به آخر خط رسیده ، صدای شکست داعش و تکفیری ها به گوش می رسد ، تصریح کرد: امروز در منطقه استکبار جهانی درصدد فتنه جدیدی به نام اقلیم کردستان است و با ایجاد همه پرسی درصدد این هستند که نفاق در بین مسلمانان ایجاد کنند.

خبرنگار : هادی احمدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.