1396-07-13 16:33
974
0
44902
امام جمعه بندرترکمن:

برخی برجام را برای فریب مردم و جمع‎آوری رأی عَلم کردند/ عدم تحقق 95 درصد از وعده‎های دولت در برجام

امام جمعه بندرترکمن گفت: گرچه دولتمردان برجام را آفتاب تابان می‎دانستند و از حذف تحریم‎ها خبر می‎دادند اما امروز 95 درصد از وعده‎های دولت در مسأله برجام محقق نشده است.

به گزارش گلستان ما، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به نقض مکرر آمریکا در مسأله برجام، اظهار کرد: هر جایی که به فرامین ولایت و علما گوش نکردیم کتک خوردیم، مقام معظم رهبری در آن زمان به مسؤولان هشدار دادند که مراقب لبخند و خدعه دشمن باشند و به لبخند و ماسکی که دشمن زده اعتماد نکنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود اهمیت فراوانی که برجام داشت تنها در 20 مصوب شد.

* دولت و مجلس مقابل نقض عهد آمریکا هیچ اقدام متقابلی نداشتند

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه امروز آمریکا در حالی مذاکره دوم را مطرح می‎کند که هنوز به تعهدات مذاکرات قبلی پایبند نبوده است، بیان کرد: آمریکا با درخواست مذاکره دوباره می‎خواهد محدودیت‎های دیگری برای ایران ایجاد کند که مسؤولان باید مراقب باشند.

منصوری با اشاره به وعده‎های دولت در خصوص برجام و رفع مشکلات کشور، اذعان کرد: گرچه دولتمردان برجام را آفتاب تابان می‎دانستند و از حذف تحریم‎ها خبر می‎دادند اما امروز 95 درصد از وعده‎های دولت در مسأله برجام محقق نشده است.

 وی با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی در مقابل نقض عهد آمریکا هیچ اقدام متقابلی نداشتند و تنها به سخنرانی اکتفا کردند، تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی که بارها اعلام کردند با نقض عهد آمریکا آنها هم نقض عهد می‎کند امروز پاسخ دهند چه کردند؟ در حالی که آمریکا به بهانه‎های واهی اموال ما را مصادره می‎کند دولت و مجلس شورای اسلامی چه اقدامی انجام دادند؟

*برخی افراد با تفکر لیبرالیسم در حکومت حضور دارند/ تفکر لیبرالیسم خواستار تعامل است حتی با دشمن

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه عدم اعتماد به دشمن را بزرگترین درس برجام دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن کریم و روایات آمده و امام راحل و مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید کردند نباید به دشمن اعتماد کرد.

منصوری برجام را یک تجربه تلخ خواند و ابراز کرد: برجام باید درسی برای آیندگان باشد تا هیچ‎گاه به آمریکای جنایتکار اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی از افراد دارای تفکر لیبرالیسم در حاکمیت حضور دارند، مطرح کرد: تفکر این افراد تعامل است حتی با دشمن، حال آنکه با دشمن نمی‎توان تعامل کرد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به آیه « فَاستَقِم کَما أُمِرتَ...» تأکید کرد: گرچه تا جایی که می‎شود باید صلح کرد اما وقتی صلح امکان‎پذیر نبود باید ایستادگی و مقاومت مقابل دشمنان در دستور کار باشد.

منصوری یادآور شد: متأسفانه برخی برای فریب مردم و جمع‎آوری رأی برجام را علم کردند که جز خسارت نتیجه دیگری نداشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.