1396-07-13 10:03
1272
0
44889
حال و روز برخی سیاسیون استانی ؛

چند میگیری از گزینه بومی حمایت کنی ؟

حال و روز برخی افراد که این روزها از گزینه بومی برای استانداری گلستان حمایت می کنند دقیقا شبیه همین نکته است که پول می گیرند تا برای استانداری گلستان از گزینه بومی حمایت کنند .

به گزارش گلستان ما؛ این روزها برخی سیاسیون بدجوری به ریاضیات علاقه مند شده اند و سعی می کنند همه مسائل را با دو دوتا چهارتا ببینند و بسنجند.

از این روست که اجاره کردن افراد برای نیل به اهداف پشت صحنه تبدیل به یک شغل پرسود شده و بعضا افرادی که ایمان و عقیده سستی دارند و منافع مردم و کشور برایشان مهم نیست بی محابا به سمت کسب سود حرکت می کنند .

حال و روز برخی افراد که این روزها از گزینه بومی برای استانداری گلستان حمایت می کنند دقیقا شبیه همین نکته است که پول می گیرند تا برای استانداری گلستان از گزینه بومی حمایت کنند.

در حالیکه چه در اسلام و چه در هر مکتبی و حتی در غرب لائیک اصل انتصابات بر مبنای شایسته سالاری است و تا زمانی که شایسته ای باشد و فرد دیگری مسندی را بگیرد آن را غصب کرده و ظلم به خودش و مردم کرده است.

اخیرا فاش شده که یک کانال تلگرامی معلوم الحال که توسط یک لومپن رسانه ای مدیریت می شود و برخی از فعالیتهای دشمن شاد کن و ضد ارزش های انقلابی آن علیه نمادهای انقلابی استان و کشور همچون آیت الله رئیسی ، سید علی طاهری ، رحمت جلالی ، آیت الله مصباح و سایر افرادی که دل در گروه انقلاب دارند بر همگان آشکار است ، به ظاهر از برخی افراد گزینه استانداری پول می گرفته تا از آنها برای تصدی کرسی استانداری حمایت کند.

یاد گذشته ها هم می افتیم این فرد با یکی از مدیران سابق هلال احمر ارتباط خوبی داشت و در انتخابات مجلس هم در غرب استان از یک گزینه حمایت می کرد که طبق اخبار موثق برای همه این اخبار کذب و دروغی که منتشر می کرده ، پول می گرفته است.

حال مشخص شده که چرا این روزها این فرد و اطرافیانش به دنبال گزینه بومی هستند چون می خواهند جیب خود را پر کنند و اصلا منافع مردم برایشان مهم نیست ، مرام اصولگرایی و نیروهای حزب اللهی را که تا جا دارد تخریب می کنند بماند که نیروهای اصلاح طلب شناسنامه دار و قدیمی همچون حسن صادقلو ، اسدالله رازانی و ... را هم تخریب می کنند چرا چون منافع خودشان مهم است.

ای کاش نهادهای ذیربط با این طور کانال های تشویش کننده اذعان عمومی مماشات نکنند تا هر انتصابی حتی در مسند استانداری براساس قانون و شایسته سالاری صورت بگیرد و هر روز به آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان فشار نیاورند که فلان گزینه را استاندار بکنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.