1396-07-13 04:58
1408
0
44874
حجت الاسلام حقی :

دشمنی که "دارو" را دریغ می کند چگونه شبکه اجتماعی رایگان در اختیار قرار می دهد / بهاییت می خواهد مهدویت را از جامعه ما دور کند

دادستان مرکز استان گلستان گفت: بسیاری از طلاق هایی که در سیستم قضایی کشور ثبت می شود نتیجه همین است که فضای مجازی مانند تلگرام به خانه های ما نفوذ کرده است و جنایت هایی که صورت می گیرد نتیجه آن است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در سومین شب شهادت اباعبدالله حسین (ع) در حسینیه سیستانی های گرگان اظهارکرد: یکی از واژه هایی که در قرآن کریم مکرر از آن استفاده شده است واژه استضعاف است ، که در متن قرآن و تفاسیر گوناگون تکرار شده است و در مقابل کلمه استکبار استفاده شده است.

دادستان مرکز گلستان افزود:عامل اصلی که کشورهای استعماگر توانستند جوامع دیگر را مستعمره خود بکنند استضعاف یا در موضع ضعف قرار دادن کشورها بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقی اضافه کرد: موضع ضعف قرار دادن کشورها دو حالت دارد یا مادی است یا معنوی.در موضع مادی جوامع باید همیشه محتاج آنها باشند و استقلال نداشته باشند و همان طور که می دانیم وابستگی اقتصادی منجر به وابستگی سیاسی می شود و در واقعه عاشورا دیدیم که دشمن با تهدید و تطمیع, مردم را همراه خود کرد.

وی افزود: دومین هدف دشمن استضعاف فرهنگی است که امروزه عمده ی مشکل بشر این است که فهم درستی از مباحث فرهنگی ندارند چرا که کلید تبلیغات فرهنگی در دست بسیاری از رسانه های غربی است که ریشه اکثر آنها در رژیم صهیونیسمی وجود دارد و مدیریت، هزینه و درآمد اکثر شبکه های اجتماعی و کانال های فارسی زبان در دست اسرائیلی ها می باشد.

دادستان مرکز استان افزود: چگونه ممکن است که دشمن مردم ایران را از ابتدایی ترین خدمات انسانی و دارویی محروم میکنند ولی کلیه شبکه های اجتماعی و کانال های فارسی زبان ضد نظام را بطور رایگان در اختیار مردم قرار می دهد و این چیزی جز تغییر فرهنگ مردم کشور ما نیست.

وی بیان داشت: ریشه بهاییت که مقر اصلی آنها در اسرائیل است تمام امکانات و برنامه های خود را بکار می برد که بحث مهدویت را از جامعه و مردم ما دور کند و با اسلام هراسی و بوجود آوردن داعش در منطقه، قصد دارد این کار را عملی سازد و تا حدودی موفق شده است که دنیا را اسلام متنفر کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: بسیاری از طلاق هایی که در سیستم قضایی کشور ثبت می شود نتیجه همین است که فضای مجازی مانند تلگرام به خانه های ما نفوذ کرده است و جنایت هایی که صورت می گیرد نتیجه آن است./پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.