1396-07-12 20:02
1638
0
44858
ما همه مدافع حرمیم؛

روحانی 57 ساله اهل سنت گلستانی در انتظار اعزام برای دفاع از حرم

دفاع از حریم اسلام هیچ گاه مذهب نمی شناسد، وقتی اسلام به خطر می افتد هر مسلمانی تا پای جان از کشور و دینش دفاع می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ حاج آخوند الف.ق در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وقتی جنایات گروهگ های تکفیری از شبکه های مختلف پخش می شود دل هر انسان غیر مسلمانی را به درد می آورد چه برسد به مسلمان که دینش جزء رحم و مروت چیزی ندارد، امروزه تمام دنیا فهمید که این گروهک ها قصد نابودی اسلام را دارند. آنها به هیچ عنوان مسلمان نیستند و قصد تخریب چهره اسلام را دارند .

وی گفت: بنده حدود سه سال است برای دفاع از حرم ثبت نام کرده تا بتوانم قدمی برای اسلام بردارم و هنوز هم منتظرم به سوریه اعزام شوم تا جان ناقابلم را در راه اسلام فدا کنم.

این روحانی اهل سنت تاکید کرد: ایستادگی در مقابل این تفکرات و عقایدی که می خواهند تیشه به ریشه اسلام بزنند وظیفه هر مسلمانی است تا از اسلام و مقدسات آن دفاع کند.

وی ادامه داد: مدافعان اسلام واقعی مدافعان حرم هستند که با رشادت های تمام از جانشان گذشتند تا به همگان بفهمانند که اسلام ناب محمدی دین خشونت نبوده و نخواهد بود، اگر این شهداء نبوده اند حتی یک وجب از خاک ایران امن نبود.

این روحانی اهل سنت در خصوص رشادت شهید حجی هم سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: شهید حججی مصداق کامل اطاعت از امام حسین(ع) است، این شهید با طبعیت از فرامین رهبری از دنیای خودش دست برداشته و خود را به شهدای کربلا رسانده است.

 وی در پایان از تلاش بی وقفه وهابت برای ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی اشاره کرد و متذکر شد: وهابیت با ایجاد اختلاف می خواهد مسلمانان را تجزیه و بعد در نهایت قصد نابودی دارد، احترام به عقاید مذاهب لازمه اسلام است، نباید خودمان را بازیچه دست وهابت قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.