1396-05-19 04:30
2586
1
42535
گلستان صاحب زائرسرا می شود؛

دیدار نورمفیدی و رئیسی در مشهد / ساخت زائرسرای گلستان در مشهد آغاز شد + تصاویر

مراسم کلنگ زنی زائرسرای گلستانی ها در مشهد مقدس با حضور آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت استان قدس رضوی در مشهد برگزار شد .

به گزارش گلستان ما ؛ مدیر عامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) در این مراسم در خصوص وقف زائرسرا و محدودیت های آن، گفت: وقف نامه ای که تنظیم می شود سند آن به نام بنیاد زائر استان ثبت می شود  و مدیریت از صفر تا 100 با خود استان است و هیچ دخالتی را بنیاد زائر مرکزی ندارند.

سید حسین عابدی افزود : وقف فقط به این خاطر است که در آینده مسیر تغییر نکند بر همین اساس بنیاد زائر مرکزی فقط نظارت دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: زائرسراهای ارزان قیمت برای زائران کم درآمد استان های مختلف در مشهد با مشارکت خیرین و نظارت این بنیاد ساخته می شود.

عابدی افزود: در این راستا تاکنون مقدمات اجرای عملیات اجرایی 28 زائرسرا برای 28 استان کشور در مشهد فراهم شده و سه زائرسرا نیز به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: زائرسرای ارزان قیمت استان گلستان در زمینی به مساحت 700 متر مربع با زیربنای چهار هزار متر مربع در 9 طبقه و با گنجایش 280 نفر ساخته می شود.

مدیر عامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا (ع) گفت: برآورد هزینه ساخت این زائرسرا بدون در نظر گرفتن تجهیزات آن، 60 میلیارد ریال است و براساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شده، ساخت آن حداکثر در 30 ماه به اتمام می رسد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.