1396-05-18 04:04
1248
0
42493
عضو ستاد تحول شورای هماهنگی استان گلستان:

کلام رهبر انقلاب در موضوع "مدرک دکتری روحانی" و "حصر" فصل الخطاب است/ اصولگرایان و اصلاح طلبان به کلام رهبری تمکین کنند

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی استان گلستان با بیان این مطلب که کلام رهبر انقلاب در موضوع "مدرک دکتری روحانی" و "حصر سران فتنه" فصل الخطاب است، افزود: اصولگرایان و اصلاح طلبان مومن به انقلاب اسلامی کلام رهبر انقلاب را تمکین کنند تا به حرام نیافتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، حجت الاسلام احمدرضا احمدی" عضو ستاد تحول شورای هماهنگی استان گلستان گفت: ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در متن حکم تنفیذ خطاب به جناب حجت الاسلام آقای روحانی آورده اند: اینجانب به پیروی از گزینش ملّت ایران، رأی آنان را تنفیذ و دانشمند محترم جناب حجه‌الاسلام آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم.96/5/12

امام خامنه ای در پاسخ علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی که رفع حصر را از معظم له درخواست کرد، بالحنی قاطع فرمودند:«من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»93/4/8

"حجت السلام احمدی" افزود: دو جمله ی بالا از امام مسلمین حضرت امام خامنه است که دو طیف مخاطب دارد و هردو طیف سیاسی اند. نخست، گروهی از جناح به اصطلاح اصولگرا بوده که حتی یک نفر از افراد موثر آن طالب رفع حصر نمی باشند. و از طرفی "مدرک تحصیلی مقطع دکتری" آقای روحانی را تخطئه می کنند و گروه دوم نیز گروهی از جناح به اصطلاح، اصلاح طلب که راضی به حصرسران فتنه (کروبی و موسوی) نبوده و در خصوص مدرک مقطع دکتری آقای روحانی هم  تردیدی ندارند و انرا قانونی می دانند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی استان گلستان تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) دو سخن و کلام بسیار شفاف دارد که در بالا بدان اشارت رفت و آن اینکه « از این پس اصولگرایان متن تعبیر امام مسلمین در خصوص موضوع دکتری را حجت دانسته و  نسبت به موضوع دکتری جناب روحانی مناقشه نکرده و با تبعیت از ولایت مطلقه، کلام آخر معظم له را فصل الخطاب دانسته وبه آن باب ولایت جامه عمل بپوشانند و آنرا (دکتری روحانی) تخطئه ننمایند» و دوم اینکه «اصلاح طلبان نیز سخن امام خامنه ای در خصوص "حصر سران فتنه" را حجت شرعی بدانند و هرگز از رفع حصر سخنی به میان نیاورند. و بپذیرند که " جرم اینها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

* بین موضوع دکتری آقای روحانی و فتنه 88 و حصر سران آن، تساوی قائل نیستیم

"حجت الاسلام احمدی" گفت: اصلا بین موضوع دکتری آقای روحانی و فتنه 88 و حصر سران آن، تساوی قائل نیستیم ؛ اگرچه ممکن است ادعای اصول گرایان موجه باشد و اگر ثابت شود که مدرک تقلبی است بی شک با حیثیت و آبروی کشور بازی شده و البته قابل جبران است اما اقدامات فتنه سبز در سال 88 خسارات جبران ناپذیری در پی داشته بطوریکه حکم عوامل ان به تعبیر مقام معظم رهبری، خیلی سنگین است. اما در هرصورت در موضوع مدرک دکتری آقای روحانی با همه احتمالات پیرامونی آن؛ بعد از سخن امام خامنه ای دیگر طرح موضوع آن از کسی پذیرفتنی نیست.

و ایمان به انقلاب اسلامی و رهبری آن ایجاب می کند که دیگر طرح موضوع نشود و موضوع حصر سران فتنه 88 نیز از این قاعده پیروی می کند که به رغم سنگین بودن حکم آنان، به تشخیص نطام مبنی بر حصر و بهره مندی آنان از ملاطفت نظام؛ دیگر از رفع حصر سخنی از سوی اصلاح طلبان به میان نیاید که این منطق، عقلانی و انقلابی است.

وی افزود: عمل کردن به جمیع افاضات و رهنمود های امام مفید فایده برای امت است که البته منطق قرآن چنین است تنها انسانهای غیر مومن می گویند: "نومن ببعض  و نکفر ببعض"سوره نساء آیه150 "ما به برخی از احکام الهی ایمان و باور داریم و به بعض دیگر باور نداریم".

* تفکر" استارباد" به خطا رفته است

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی استان گلستان درباره برجسته ترین خصوصیات فرهنگ رضوی گفت: برجسته ترین ویژگی فرهنگ رضوی ""توحید"" است و نیاز ما در همه عرصه ها مبانی توحیدی است.

اگر مبانی توحیدی انسان قوی باشد تمامی قدرتها در برابر موحد واقعی کرنش خواهند کرد و امام خمینی از زمره موحدانی بود که رژیم پهلوی را نابود کرد و نسل جوان ما باید ملکه توحید در امام خمینی را پژوهش کنند و دانشگاهها در این باره دانشجویان را فعال سازند تا همانند برخی از افکار، همچون تفکر بعضی از افراد در "فصلنامه استارباد" به خطا نروند و یا مثل منافقان دچار انحراف اعتقادی نگردند که امام را در چارچوب فکر محدود خودشان تحلیل کردند و حال انکه امام خمینی به اذعان مراجع بزرگ تقلید و مدرسان بزرگ و نامی در حوزه های علمیه در عصرما از افراد سرامد قافله موحدان است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.