1396-05-16 06:53
1500
0
42427
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

لزوم همکاری بیش از پیش رسانه ها با بنیاد شهید/ پروژه سلامت در جهت رفاه حال جانبازان و ایثارگران ایجاد می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: رسانه ها باید امروزه با بنیاد شهید و امور ایثارگران تعامل و همکاری بیش از پیش داشته باشند.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر فاضلی صبح امروز با حضور در دفتر پایگاه خبری گلستان ما، در گفتگو با این خبرنگار ما ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: بهتر بود روز خبرنگار به هفته خبرنگار تغییر پیدا کند تا بتوانیم از زحمات آنها بهتر و ویژه تری تقدیر کنیم، زحماتی که خبرنگاران و رسانه ها می کشند خیلی سخت و طاقت فرسا است.

وی با تقدیر و تشکر از رسانه های استان تاکید کرد: رسانه ها باید امروزه با بنیاد شهید تعامل و همکاری بیش از پیش داشته باشند، بیان اهمیت خانواده ای شهداء و تجلیل از شهداء مسائلی است که باید به آن دامن زده شود و جزء اولویت ما است.

Fazelii 1

فاضلی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن تاثیرات فراوانی به جوانان ما آورده است تصریح کرد: شهدای ما در وصیتنامه و دست نوشته هایشان چیزهایی بیان کرده اند که امروزه خط و مشی ما را ترسیم کرده و می کنند، ما با پیروی کردن از دستورات شهداء راه سعادت را می توانیم پیدا کنیم .

پرداخت معوقات خانواده های شهداء از اولویت ما است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: مسأله ای که امروزه مورد تاکید ما است و از اهمیت برخوردار است بحث معوقات به خانواده های شهداء است، این معوقات سهم آنها بوده و باید به آنها پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: در این چند سال اخیر موضوع معوقات را به مقام معظم رهبری رسانده ایم، و رقم بسیار بزرگی در کشور پرداخت شده تابتوانیم این معوقات را به نوعی پرداخت کنیم.

فاضلی با بیان اینکه مبلغ سه هزار و 650 میلیارد تومان از طرف مقام معظم رهبری به معوقات خانواده های شهداء کشور پرداخت شده است افزود: سهم استان گلستان از این معوقات 27 میلیار تومان بوده است.

پروژه سلامت در جهت رفاه حال جانبازان و ایثارگران ایجاد می شود

این مقام مسئول با اشاره به پروژه در حال ساخت سلامت تصریح کرد: ما در ابتدای جنگل قرن آباد پروژه سلامت را ایجاد کرده ایم، بحث سلامت جانبازان و ایثارگران را در این پروژه اجراء خواهیم کرد و برآورد هزینه ما از این طرح 5 میلیارد تومان است، اگر بوجه کافی را تهیه کنیم تا سال 97 این پروژه را به پایان می رسانیم.

Fazelii 1

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان این مطلب که همه نگاه ها باید به این باشد که ایثارگران مردم ارزشی هستند تاکید کرد: انتظار ما از رسانه ها این است که بنیاد شهید را حمایت کنند تا بتوانیم بنیاد شهید پیشرفت روز افزونی داشته باشد.

هر رئیس اداره ای از شهدای قشر خود دیداری داشته باشد

وی ادامه داد: ما ابتدای سال طرحی را به رؤسای استان در شورای اداری استان بیان کردیم که هرماه یک رئیس اداره به خانواده های شهداء و ایثراگران دیداری داشته باشد و این طرح مورد استقبال مدیران قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما در استان بیش از 80 رئیس اداره داریم متذکر شد: اگر رؤسای ادارات طبق برنامه ریزی مدوّن به خانواده های شهداء دیدار داشته باشند ما در پایان سال تمام خانواده های شهداء و ایثارگران را می توانیم تجلیل کنیم و دیداری داشته باشیم .

Fazelii 1

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با ابراز گله مندی از برخی مدیران در پایان گفت: ما از برخی از مدیران گله مندیم، برخی از مدیران حتی از خانواده های شهدای قشر خودشان دیداری ندارند، تجلیل از خانوده های شهداء کار شاقی نیست ما هر چه داریم از شهداء و از خانواده های شهداء است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.