1396-05-15 04:42
1096
0
42381
جانشین سپاه نینوا گلستان:

حساسیت جنگ نرم بیشتر از جنگ سرد است / ماموریت سپاه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه همزاد انقلاب و با هدف حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شد و باید در راه توسعه و رشد انقلاب در مقابله با دشمن و در راستای ماموریتهای مختلف بیشتر از پیش بکوشد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان رامیان اظهار کرد: وقتی دست دشمنان از منافع نظام مقدس کوتاه شد جنگهای امنیتی، تحمیلی، اقتصادی، علمی، تحریم ها و مهم ترین آن جنگ نرم را علیه ایران شروع کردند  همچنان ادامه دارد.

وی درباره حمله موشکی سپاه علیه داعش اظهار کرد: ایران اثبات کرد اراده استفاده از موشک در برابر دشمنانش را دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری دوران بزن و ودررو تمام شده است.

وی بیان کرد: یکی از راههای بازدارندگی دشمن موشک است و در حال حاضر در حدی به پیشرفت رسیدیم که دشمن به دنبال تولید سلاح و امکانات در برابر موشکهای ماست.

جانشین سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه همزاد انقلاب و با هدف حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شد و باید در راه توسعه و رشد انقلاب در مقابله با دشمن و در راستای ماموریتهای مختلف بیشتر از پیش بکوشد.

وی درباره جنگ نرم گفت: حساسیت جنگ نرم بیشتر از جنگ سرد است چرا که  کشته های جنگ نرم مطرودین جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در سپاه، توسعه  ، حفظ روحیه ایثارگری و فداکاری باید بعنوان یک نهاد پیشبرنده و پیشرونده وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: توجه خاص به نخبگان و پیشکسوتان، استفاده از تجربیات ۳۵ ساله، توجه به فرهنگ عمومی، مسجدمحوری، محرومیت زدایی و همکاری و همیاری با دستگاهها و ارتباط خوب با دستگاهها و ائمه جمعه و جماعات و حفظ روحیه جهادی و انقلابی و حرکت در جهت پیشبرد اهداف نظام از جمله مواردی است که باید در این سازمان توجه ویژه شود.

در این مراسم از زحمات جعفریان فرمانده سابق سپاه شهرستان رامیان تقدیر شد./ گل رامیان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.