1396-05-05 09:08
3767
0
41991
در گفتگو با این پایگاه خبری مطرح شد :

روزهای سخت اردلان ، ارسلان و ارغوان / سه قلوهای دوست داشتنی که قربانی بیکاری و بی پولی می شوند + تصاویر

پدر ارسلان ، اردلان و ارغوان از مشقت های زندگی می گوید ، سختی هایی که به دلیل بی پولی و بیکاری روز گار را بر سه قلوهای دوست داشتنی تنگ کرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ حسینی پدر سه قلوها در گفتگو با این پایگاه خبری از مشقات و سختی های زندگی اش گفت و این را هم اضافه کرد که با وجود هزینه های فراوان سه قلوها بیکار است و نمی تواند از عهده سختی های زندگی و هزینه های کمرشکن سه قلوها بر آید .

29 اردیبهشت ماه سال 1395 بود که صدای به دنیا آمدن سه نوزاد در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان شنیده شد ، دو پسر و یک دختر به دنیا آمدند تا هم نفس با ما شریک روزگارمان باشند .

اردلان ، ارسلان و ارغوان گرما بخش محفلی شدند که در ادامه سختی ها و بیکاری پدر سایه سردی بر روی آن کشید و رنج بیماری و بی پولی نیز باعث شد تا سه قلوها در ادامه نتوانند طعم شیرین زندگی را لمس کنند .

پدر این سه قلوها متولد سال 64 است که در گرگان زندگی می کند . او می گوید بیکار است و گاهی از فرط بیکاری مسافرکشی می کند تا بتواند مخارج زیاد سه قلوها را تامین کند .

او گفت : بعد از به دنیا آمدن اردلان متوجه شدیم مشکل کلیه دارد و دکتر ها گفتند احتمالا خوب می شود ولی باید بری بابل ازش عکس بگیری تا مطمئن شویم اما پول نداشتم ، به دلیل مشکل کلیه همان داخل بیمارستان او را ختنه کردم ، اما ارسلان را ختنه نکردم و خدا را شکر سالم است .

photo 2017 07 26 13 07 58

وی ادامه داد : اما دیروز من و خانمم متوجه شدیم پای اردلان کج است چون پاهایش را به داخل می گذارد و ارغوان نیز یک توده قلبی عروقی 8 سانتی متری از شکمش در آوردند و 20 میلیون تومان هزینه عملش شد که خوشبختانه دکتر بخاطر محبتش از ما نگرفت ، در حال حاضر دخترم باید هر یک ماه و نیم یک بار باید برود تهران چکاپ بشود تا مبادا توده رشد نکرده باشد .

حسینی افزود : برای کمک گرفتن و حمایت پیش همه رفتیم ، دفتر استانداری ، دفتر آقای نورمفیدی ، کمیته امداد و ... اما هیچ جوابی به ما ندادند ، همه می گفتند جوانی برو کار کن ولی خودتان قضاوت کنید با این کارهای امروزی می شود هزینه های سه قلوها را داد.

وی تصریح کرد : غیر از هزینه های لباس و دکتر ، سه قلوها ماهانه یک میلیون و هشتصد هزار تومان خرج دارند و بعد از تولد ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان پول شیرخشک شان می شد که متاسفانه در زمان ریاست اقای ریاحی بر دانشگاه علوم پزشکی گلستان خیلی ما را سر دواندند و ما را پیچاندند اما در زمان دکتر فاضل هنوز پیشش نرفتم اما تعریفشان را شنیدم که به مردم کمک می کند و دکتر دادجو هم خیلی به ما کمک کرد ، حتی یک شب ساعت 2 مرا که حال خوبی نداشتم بزور به بیمارستان برد .

photo 2017 07 26 13 18 02

پدر سه قلوها می افزاید : معلمولا همه نوزادان سر یک سالگی چکاپ می شوند اما بچه های من به دلیل نداشتن هزینه هنوز نتوانستند چکاپ شوند و ادامه این روند ممکن است به برخی بیماریها و نارسایی های داخلی در آنها منجر شود .

این پدر جوان گفت : هرگز ناراحت و پشیمان نیستم از این که سه قلو دارم و خدا را شکر می کنم و سه قلوها را هدیه و نعمت خداوند می دانم اما دوست دارم حداقل کاری داشته باشم تا بتوان از عهده مخارج این سه قلوهای دوست داشتنی برآیم .

حجب و حیای این پدر اجازه نداد برخی سخنان را به زبان براند اما اگر مخاطبین قصد دارند به این سه قلوها و پدرش کمکی داشته باشند می توانند با شماره تلفن 09033942804  تماس حاصل نمایند .

گفت و گو : جواد عموزاد

photo 2017 07 26 13 07 07
 

photo 2017 07 26 13 08 04

photo 2017 07 26 13 08 34

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.