1394-09-08 03:55
3909
1
23594
حاشیه های پررنگ تر از متن :

پاسخی به دروغ پردازی های موسوی لاری در گرگان / وقتی مرغ پخته هم از سخنان وزیر کشور اصلاحات خنده اش می گیرد

بنگاه شبهه پراکنی اصلاح طلبان در گرگان نیز بر موج دروغ پراکنی کوک شد و علیرغم کارنامه ضعیف در دولت اصلاحات و ضعیف تر در دو سال گذشته باز هم سعی کرد از مردم برای انتخابات 7 اسفند مجلس ، رای گدایی کند .

به گزارش گلستان ما ؛ سفر عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور سابق اصلاحات و حامی دو فتنه اکبر در انقلاب اسلامی به دیار دارالمومنین گرگان حاوی حواشی جالب و سخنانی بود که بیشتر به دروغ پردازی شباهت داشت و در این مجال سعی کردیم به برخی از این موارد پاسخ دهیم :

** موسوی لاری: به عنوان کسانی که قانون اساسی را قبول داریم و عهدنامه مالک اشتر را هم در اختیار داریم باید به مردم این حق را بدهیم تا یکی از دیدگاه ها را به نفع توسعه کشور انتخاب کنند. این همان نگاه و دیدگاه امام است که که به اقوام و سلایق نخبگان و توده مردم احترام می گذاشت.

پاسخ : باید به آقای موسوی لاری گفت مردم مگر در شرایط و زمان های مختلف فرق می کنند ، مگر آنهایی که در سال 84 و 88 به احمدی نژاد رای بالایی دادند جزو مردم نبودند ، آنها آن دولت را انتخاب کردند اما شما به رای مردم احترام نگذاشتید . شما و دوستان شما علیرغم همه تاکیدات مکرر به همه قوانین ساری و جاری کشور پشت پا زدید . لطفا شما دم از قانون اساسی و عهدنامه مالک نزنید !

آنجا که به نفع تان نبود گفتید تقلب شده و از مردم دعوت کردید به خیابانها بریزند و نتیجه آن شد که بعد از هشت ماه آشوب و اغتشاش ، خیمه امام حسین (ع) را آتش زدند سپس به عذرخواهی و پشیمانی افتادید که آنها از ما نبودند .

وانگهی شجریان بیچاره را وارد مسائل سیاسی کردید و از مواضع وی در رسانه های داخلی و معاند بسیار استفاده کردید اما همین که بهنوش بختیاری از مذاکرات هسته ای ایران انتقاد کرد او را به سخره گرفتید و اعلام کردید که واسه نونه واسه نونه ، الهه راستگو در شورای شهر تهران فقط به دلیل اینکه به قالیباف رای داد و به محسن هاشمی رای نداد با بدترین اهانت ها از جبهه اصلاح طلبان بیرون راندید و صدها مورد دیگر مانند قضیه امیرمهدی ژوله و امین حیایی .

آقای موسوی لاری کارنامه شما در خصوص مردم سالاری و آزادی بیان بدجوری خراب است ، لذا توصیه می کنیم که آن را جایی بازگو نکنید ، شاید چهار نفر از همراهان برایتان کف بزنند اما دم خروستان بدجوری نزد مردم بیرون زده است .

** موسوی لاری : ما هشت سال شرایط جنگ را داشتیم و مدیریت مهندس موسوی، نگاه کنیم ببینیم آن شرایط بحران چطور مدیریت شد ؟ هشت سال دوران سازندگی پس از جنگ را هم داشتیم . هشت سال دوران آقای خاتمی، و هشت سال آقای احمدی نژاد . قرار نیست دیگران چیزی به ما نشان دهند ، آنچه که گذشته را بررسی کنیم خواهیم دانست کشور در دوران های مختلف چگونه مدیریت شد.

پاسخ : جناب موسوی لاری ؛ ملاک بیان پیشرفت ها و خدمات نظام مردم هستند نه آنهایی که از عرصه قدرت دور افتاده اند .

همگان اذعان دارند که در زمان دولت نهم و دهم در بحث سهمیه بندی سوخت ، مسکن روستایی ، مقاوم سازی و بهسازی ، ساخت سالن های ورزشی و مساجد و ابنیه مذهبی به اندازه صدها سال کار شد . در بحث اقتصاد تعاونی های اعتباری به اندازه 40 سال فعالیت بانک ها به مردم وام چند درصدی دادند که امروز باید خواب آنها را دید .

وام های ازدواج و طرح های مسکن مهر و از همه مهمتر دادن حق مردم از نفت یعنی یارانه ها به جیب مردم کارهای بزرگی بود که در خواب برخی اصلاح طلبان نمی آمد .

در رد سخنان شما همین بس که همین امروز در بسیاری از نقاط سراسر کشور ، مردم به صراحت از یک نفر به عنوان فردی که برای مردم کار کرد نه برای فرزندانش و برای جناحش ، یعنی "محمود احمدی نژاد " نام می برند و هر روزی که از این دولت می گذرد تعداد آرای احمدی نژاد بالا می رود و این محبوبیت نتیجه عملکرد ضعیف این دولت چه در باب سیاست خارجی و چه در اوضاع اقتصادی و ساختاری بوده است .

قرار باشد عملکرد دولتی بررسی شود ، در همین دو سال اخیر افتضاح سبد کالا ، حذف سهمیه بندی سوخت ، متوقف کردن مسکن مهر ، بازی با وام خودرو و زیر خاک کردن 1700 تن سیب زمینی در استان فارس به بهانه تنظیم بازار را داشتیم که صدای مراجع تقلید را هم در آورد در حالیکه همین شماها بودید که به دولت قبل ایراد می گرفتید که چرا به مردم سیب زمینی می دهد، حداقل مطابق خوی نظام های استکباری آن را زیر خاک نمی کرد .

مدیریت شما در حادثه منا را هم دیدیم ؛ در حالیکه 500 ایرانی در صحرای منا در اثر توطئه آل سعود کثیف به قتل رسیدند ، دولتمردان به آمریکا رفتند و وزیر دیپلماسی به جای رتق و فتق امور بحرانی حجاج ، 15 روز در آمریکا ماند ، حتی به وزیر بهداشت ما ویزا ندادند که برود به عربستان و از وضعیت حجاج ایرانی خبری بگیرد . اگر تشر بجا مقام معظم رهبری نبود ، سیاست خارجی اصلاح طلبان تدبیر و امیدی آبرو و اعتباری برای ایران باقی نمی گذارد .

کار ما به جایی رسیده بود که یک جزیره چند هزار نفری بنام گوام به چهار بازیکن ملی پوش فوتبال ایران ویزا نداد و سعی در کارشکنی داشت تا بتواند از این راه روحیه ملی پوشان فوتبال ما را خراب کند ، بماند از اینکه از پذیرفتن ابوطالبی در سازمان ملل توسط امریکا نیز ممانعت به عمل آمد .

** موسوی لاری ، این عضو مجمع روحانیون مبارز با تاکید دوباره بر محور وحدت و نقل خاطره ای از روزهای تبعید آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان پیش از انقلاب اسلامی گفت : من فکر می کنم سطح آگاهی و بینشی که در گلستان وجود دارد، جدای از جوانان پر شور و فعالان حوزه های گوناگون سیاسی و اجتماعی بخشی را مدیون و مرهون حضور آیت الله نور مفیدی است. در شرایط فعلی که می بینید در اطراف کشور چه اتفاق هایی از طالبان و القائده و داعش رخ داد ، فقط انتقال اندیشه های امام به نسل های بعد بود که نتوانستند خدشه ای به ایران اسلامی وارد کنند . اما این هشدار هم برای ما وجود دارد که تحجر در جامعه ما هم ریشه کند.

پاسخ : جناب آقای موسوی لاری ؛ اگر امروز می بینید که داعش و القاعده و ... جرات حمله ندارند به دلیل وجود رزمندگانی شجاع و بسیجیانی بصیر  و از جان گذشته و فداکاری است که دل از فرزند ، همسر ، پدر و مادر کنده و راهی سوریه می شوند .

آنهایند که نبرد را به زمین حریف می برند تا نکند در خانه با دشمن بجنگند ، اینها هستند که اندیشه های ناب امام خمینی (ره) را در دنیای امروز ترجمه می کنند ، اینها هستند که با خون خود برای امثال جنابعالی حاشیه امنیت درست می کنند تا به فکر صندلی های مجلس باشید ، بعید می دانیم شما و اطرافیان تان تاکنون در خواب هم به نبرد رو در رو با داعش اندیشیده باشید .

مردم ما خوب می دانند مدیون چه کسانی باشند ؛ امروز همه مردم ما خود را مدیون شهیدان قاسم غریب و حاجی حتملو ،  زاهدپور ، تولی و میردوستی و دهها شهید مدافع حرم می دانند که امنیت ما را تضمین می کنند .

** موسوی لاری: من معتقدم اصلاح طلبان ریشه دار ترین جریانی است که به نظام تعهد دارد . در دوره های مختلف، پیش از انقلاب ، مبارزات ، پس انقلاب ، جنگ تحمیلی و پس از آن با وجود همه مشکلاتی که برایشان پیش آمد، به نظام، انقلاب ، امام و آرمان هایش وفادار ماندند.

پاسخ : تعهد شما و سایر مدعیان هم کیش تان به نظام و انقلاب در جریان استعفا در مجلس ششم ، فتنه 78 و 88 و دهها عرصه و موضوع دیگر به وضوح دیده شد و نیاز به توضیح بیشتری ندارد ، خوب شد به نظام تعهد داشتید وگرنه اگر تعهدی نبود معلوم نبود چه بلایی سر نظام و انقلاب می آمد .

تعهد داشتید که بیانیه می دادید و دعوت به آشوب خیابانی می کردید ، تعهد داشتید که از مجلس شورای اسلامی استعفا دادید ، واقعا که برخی سخنان شما آنقدر خنده دار است که مرغ پخته هم در دیگ خنده اش می گیرد .

** موسوی لاری : سال ۸۴ که اصلاح طلبان با یکدیگر اختلاف داشتند و نتیجه خروج اسم ناشناسی از صندوق شد که هم دیدیم چه بر سر کشور آمد .

پاسخ : اسمی که در سال 84 از صندوق ها خارج شد برای شما ناشناس بود اما برای مردم خیلی آشنا بود . چون شما از مردم دور شده بودید این اسم ها معمولا برای شما که همواره دنبال فرزند و خانواده سالاری و جناح بازی و ... هستید ، ناآشنا بودند اما مردم درس بزرگی به شما دادند و بازهم می دهند .

وانگهی چرا همه آن چیزی که بر سر شما آمد را به مردم تعمیم می دهید و می گویید که چه بر سر مردم آمد .

مگر همین شماها نبودید که در جریان فتنه 88 ، مایکل لدین از شماها خواست که برای کمک به فتنه سبزها در ایران راه حل بدهید و شماها گفتید که تحریم ها را بیشتر کنید تا به مردم فشار بیشتری بیاید تا ایران فلج می شود و مردم در مقابل انقلاب بایستند ، حال دم از تعهد به نظام و مردم می زنید .

** موسوی لاری همچنین در خصوص افراط گرایان تند رو و منابع مالی بسیار گسترده ای که در اختیار دارند گفت : تلقی من این است که جامعه به این باور رسیده که جریان رادیکال هشت سال دیگر سهمی نخواهد نداشت.

پاسخ : جناب آقای موسوی لاری و همفکران شما نیک می دانید که منابع مالی دلواپسان یا تندروها به قول شما ، بعید است به منبع لایزال دلارهای کثیف ، دانشگاه آزاد ، کرسنت ، بنیاد ... و سنگ شکن و کارخانه ... برسد ، آیا تا بحال کسی از شما پرسیده هزینه های چند صد میلیونی انتخابات تان از کجا تامین می شود ، شما هم نگویید مردم می دانند ، کافی است برای دقایقی با آنها همکلام شوید .

و این قصه سر دراز دارد تا مثنوی هفتاد من کاغذ شود .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

موسوی

بخدا واقعا تعجب میکنم از شما برای این نویسنده هایی که دارید !خدایی واقعا مغز متفکری که دارید توی اسیت شما این نویسنده هست؟!!!800 میلیارد دلار کجاست؟35 قرار بود فازهای پارس جنوبی ساخته بشه چی شد؟ کارت سوخت و بنزین با قیمت پایین به مردم دادن هم شد حرکت اقتصادی! !یارانه دادن به همه اقشار جامعه بنظر شخص شخیص شما کار درستیه؟ نفت برای همه مردم است یعنی چی اینو توضیح بده؟یعنی بشینیم و بخوریم و بخوابیم ؟ پس اینوسط آیندگان چی میشن بعدش نفت تموم شد چی بفروشیم بخوریم؟اگر درک شما بعنوان یه سایت پایداری و اصولگرا در این حد هستش باید افسوس خورد و زار زار گریست به حالتان

0
0
پاسخ
1394-09-15 12:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.