1394-02-06 19:10
4317
20
13761
سخنان معنادار رابط جوان استاندار 11 ماه مانده به انتخابات؛

خط قرمز ما در انتخابات خبرگان آیت الله نورمفیدی است / ایشان پدر معنوی جامعه اصلاح طلبی گلستان است / مجلس ششم خالی از اشتباه نبوده!

رابط جوان استاندار گلستان با اشاره به اینکه خط قرمز ما در انتخابات خبرگان آیت الله نورمفیدی است افزود:صد در صد افرادی که در این جا حاضر هستند تکلیف بر آن ها مشخص است و کل جامعه اصلاح طلب استان، خط قرمزشان حضرت آیت الله نورمفیدی هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار و عضو شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب گلستان در میزگردی در دفتر هفته نامه گلشن مهر گفت:  در ارتباط با مجلس شورای اسلامی در عرایضم به آن اشاره کردم. یکسری پارامترهای استانی داریم. از دیدگاه شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب استان گلستان باید بگویم اجماع و خروجی مجمع مشورتی برای ما ملاک و معیار خواهد بود.

بسطامی با اشاره به اینکه سنگ محک ما تعهداتی است که اقای مهیمنی هم به ان اشاره کردند خاطرنشان کرد: در رابطه با تعهداتی که آقایان و خانم هایی که کاندید خواهند شد به مجمع مشورتی خواهند داد، مطمئنا پارامترهای کیفی در نظر گرفته خواهد شد. ما هم نقطه نظرها و فیلترهای خودمان را کتابا و شفاها خدمت آقایان ابلاغ کردیم  و این روند تا رسیدن به خروجی نهایی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی نکته بسیار مهمی که من یک بار هم در صحبت هایم به ان اشاره کردم این است که جای آزمون و خطا نیست. افرادی باید به ان جایگاه راه پیدا کنند که اولا به 8 ساله شدن دولت تدبیر و امید کمک کنند و ثانیا بتوانند به روند ادامه گفتمان اصلاح جامعه  خدمت کنند.

سیاوش بسطامی با بیان اینکه نمی خواهیم که شبه مجلس ششم را بازسازی کنیم تصریح کرد: مجلس ششم هم خالی از اشتباه نبوده است و نقاط قوت و ضعف مشخصی داشتند.  منتهی افرادی را می خواهیم که آن تعهد و تخصص را داشته باشند. به جای اینکه بروند به اقای جنتی تذکر بدهند که شما چرا در وقت خصوصی خالی خود در دیدار نوروزی با آقای خاتمی شرکت کردید دست روی نقاطی بگذارند که کشور و مملکت را از ریل خودش خارج کرده است.

رابط جوان استاندار گلستان گفت :  تکلیف در انتخابات خبرگان روشن است، خط قرمز آیت الله نور مفیدی است در مورد انتخابات خبرگان فکر می کنم صد در صد افرادی که در این جا حاضر هستند تکلیف بر آن ها مشخص است و کل جامعه اصلاح طلب استان، خط قرمزشان حضرت ایت الله نورمفیدی هستند.

بسطامی اذعان کرد: تمام همت و تلاشمان را در سال گذشته و سال آینده بر محوریت ایشان خواهیم گذاشت؛ به عنوان پدر معنوی جامعه اصلاح طلبی گلستان و به عنوان یکی از افراد منصوب حضرت امام (ره) و از معدود امام جمعه هایی که زمان حضرت امام در این سمت بودند و مقام رهبری هم ایشان را تایید و تمدید کردند و شخصیت فراحزبی و فراجناحی و توسعه گرایی که ایشان دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم که تمام توانمان را متمرکز ایشان کنیم که انشالله با اختلاف رای بالا و معنا داری نتیجه خبرگان در استان رقم خواهد خورد./سرو

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی آبادی منطقی

اولا سن شما کفاف میکند که از مجلس ششم حرف میزنید ؟دوما انقدر مطمئن نباش به 8 ساله شدن دولت و یا مجلس آینده به اصلاح طلبان. مردم آگاه تر از این حرفها هستند. بعنوان فردی بی طرف عرض میکنم بخدا.ضمنا از این پست های نمادين مثل رابط استاندار و مشاور فرماندار و ... در این دولت زیاد دیدیم که یکی هم به شما رسیده. در آخر توفیقات شما رو آرزومندیم به شرط اینکه در حد سن و سال خودتون مصاحبه کنید و اگه به قبل رجوع میکنید باید ببینی که سن قانونی ان زمان داشتی یا نه؟ از گلستان ما هم سپاسگزارم و خواهش میکنم مطلب من رو بذارند. آخه خیلی از دیدگاه های منو نمیذارن.

0
0
پاسخ
1394-02-05 07:15
حسین

درود بر روحانیدرود بر هاشمیدرود بر ...درود بر روح بلند امام راحل و بیت ایشان

0
0
پاسخ
1394-02-05 10:52
جافر

واي چقدر همه علاقمند به ترسيم خط قرمز براي خود هستند .ماشالله بزرگان شما در سالهاي اوج اصلاحات تمام خطوط قرمز را درنورديده اند .حالا تازه به بدوران رسيده ها به قول آقا دكتر روحاني براي ما خط قرمز مي كشند .برو پسر جان

0
0
پاسخ
1394-02-05 11:02
عباد

آدمی عقل باید در بدن ، تشخیص خوب و بد و بیان صلاح امت ، سن وسال نمی خواهد و عقل و تدبیر می خواهد

0
0
پاسخ
1394-02-05 11:08
ارايشگر

تو خط ريشت را نمي توني خودت بگيري و اون وقت مي خواي براي ديگران خط قرمز ترسيم كني .بيا خودم برات خط ريش بگيرم و يك خط قرمز خوب و استاندارد هم بهت نشان ميدم پسر خوبم .

0
0
پاسخ
1394-02-05 11:12
غریبه

اول بفرمایید رابط جوان یعنی چی ؟ این القاب دوزاری از کجا درآمد ؟ پس مشاور جوان چیه ؟ نصیبی برای خودش دولتی درست کرد که فقط کارکرد انتخاباتی داره. ضمناً برای بزرگ کردن کوتوله ها از اسم آیت الله نور مفیدی مایه ندارید. آیا آیت الله نور مفیدی خودش خبر داره ؟

0
0
پاسخ
1394-02-05 11:50
همشهری

این بچه دیگه کیه واقعن برای شما متاسفم که حرف هرکسی را بعنوان یه خبر مهم میزارین

0
0
پاسخ
1394-02-05 13:01
روشنگر

از کی ...ها هم نظرات سیاسی میدن . از باباتون اجازه گرفتید دارید صحبت می کنید.شما رو جوانان اصلاح طلب خودتون هم قبول ندارند.....اون وقت اومدید نظر می دید عجبا.....

0
0
پاسخ
1394-02-05 13:25
محمد ق

سلاممن از نزدیک سیاوش رو می شناسم ، خیلی پسر خوب و اکتیویه و فقط یه چیز جالب نیست بدنبال کسب شهرت زود هنگامه .در انتخابات مجمع عمومی در آزادشهر خیلی بد رفتار کرد و خود من به شخصه رنجیده شدم .گویا دوستان جوان اصلاح طلبم هنوز آداب دموکراسی را بخوبی فرانگرفته اند ولی همگی ادعای لیدری حزب دارند .این ادعا را به شکل روشن در رفتار و گفتار تک تک این جوانان اصلاح طلب استان می بینی .بخصوص در برخورد با جوانان اصلاح طلب شهرستان های دیگر استان بسیار بد و تحقیر آمیز برخورد می کنند .واقعا متاسفم

0
0
پاسخ
1394-02-05 17:54
REZA1539

دمت گرم کامنت های جالبی میگذاری اقای علی ابادی اسم علی اباد زنده تر شد رای ما ایت الله قدمی

0
0
پاسخ
1394-02-05 18:31
کتول

رای اول ما آیت الله حسینی شاهرودی و رای دوم آیت الله میرکتولی

0
0
پاسخ
1394-02-06 03:42
رضا

اوه اوه اوه خدای من ....این بسطامی چقدر خودش رو محق میدونه.خدا وکیلی تا 4 روز قبل انتخابات اصلا ایران نبوده....معلوم نیس کجا بوده .همش ادعا میکنه .آقا یادت باشه زمان مشارکتی ها به پایان رسیده .بعضی ها امروزا چقدر کاسه داغ تر از آش شدند....اصلا حاج آقا نورمفیدی امثال بسطامی رو حساب نمیکنه....و قبولشون نداره

0
0
پاسخ
1394-02-06 03:46
رستمانی

معلوم نیست چرا این آقایانی امثال بسطامی ، صمدلویی و چراغعلی که آیت الله نورمفیدی را خط قرمز خود معرفی می کنند حتی یکبار در نمازهای جمعه و جماعات ایشان پیداشان نیست .مگر نه اینکه حاج آقا امام جمعه گرگان و امام جماعت یکی از مساجد شهر است و بالاترین وجهه ممیزه ایشان نیز روحانی بودن و نمایندگی شان از رهبر معظم انقلاب در استان است ، حالا این آقایان در چه زمینه ای حاج آقا را خط قرمز خود می دانند والله العالم .

0
0
پاسخ
1394-02-06 03:55
حقیقی 1

اگر حاج آقا بخواهد کسی ایشان را به عنوان خط قرمز نمادین و ظاهری خود معرفی نکند ، باید چگونه به با چه زبانی به بعضی ها بفهماند ؟لااقل کسی این حرف را مطرح کند که در تراز های اولیه و مقدماتی این مباحث قرار داشته باشد نه اینکه کسانی فقط برای مطرح شدن و بالا کشیدن خود از ابای حاج آقا آویزان می شوند .

0
0
پاسخ
1394-02-06 03:59
حقیقی 2

واقعا چرا کسانی فقط برای مطرح شدن و بالا کشیدن خود ، از ابای حاج آقا آویزان می شوند ؟والله خجالت داره.این نکته رو دیگه حتی بچه های مدارس ابتدایی گرگان هم دیگر می دانند که هر کسی زیادتر و پر رنگ تر " حاج آقا حاج آقا " گفت حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه اش هست .لطفا از این کاسب کاری سیاسی دست بردارید و شان بالای آیت الله نورمفیدی را با مطامع و منافع ناچیز خود نیامیزید .و مکروا و مکرالله ، والله خیر الماکرین .

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:04
دانشجو

رابط جوان یعنی ... جوان .تازه باز مشاور جوان یعنی ....تر جوانان .چقدر ساده هستند این جوانها.اگه راست میگن چرا مشاور اصلا تو چارت نیس و حقوق نداره و فقط جوانها رو با عناوین توخالی دارن سرگرم میکنن.بعضی آقایون برای اینکه خودش جایگاهش حفظ بشه از جوانان سواستفاده میکنه . جوانها نباید گول این عناوین رو بخورند.اینا همه چرت و گاراژیه

0
0
پاسخ
1394-02-06 06:10
م.م

شما از بسیاری چیزها خبر ندارید از جمله روابط ... آقای بسطامی. ایشان بهتر است سرشان با ... گروهش و مسئول ... گرم باشد به جای نشستن و نظر سیاسی دادن .

0
0
پاسخ
1394-02-06 20:58
آزادشهری

یعنی چی خط قرمز ، بر فرض مثال : اگر انتخابات را استانداری اصلاح طلب ما که رابطه خوبی هم با حاج آقا دارد برگزار کرد ولی بدلیل عدم رغبت مردم حاج آقا رای نیاورد...انوقت شما با این خط قرمز تعیین کردن تان چکار می خواهید کنید ؟می ریزید توی خیابان و اغتشاش می کنید.

0
0
پاسخ
1394-02-09 19:41
غلامتم

نه راستی نه چپی......از حرفهایشان خندم میگیره ....خطر واقعی برا انقلاب همین چپ و راست کردن ولایت مطلقه محمد رسول الله هست .آقا جان مادرتان این ... بازیارو جمعش کنید...ما در سیاست کلان این مملکتم رجال سیاسی نداریم کسی که بینش سیاسی داشته باشه ما در کل تاریخ انقلاب سه نفر سیاست بلد سیاست دان نداشتیم یکی امام خمینی ، شهید مرتضی مطهری ، مقام معظم رهبری همین .بقیه از دم با شاخ شونو میان جلو و فقط داد میزنن یعنی هر چی ما میگیم درسته بقیه ... اند . واقعا من خندم میگیره از این سیاست ایرانی خخخ

0
0
پاسخ
1394-02-12 04:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.