1396-10-22 15:28
2561
0
49052
خواسته به حق مردم از سلبریتی ها ؛

موج های توئیتری تان را برای نقض حقوق بشر در آمریکا به راه بیندازید

مردم و کاربران فضای مجازی از سلبریتهایی که در بزنگاههای مختلف درباره حقوق شهروندی اظهار نظر می کنند می خواهند خوب بود علاوه بر سرنوشت دستگیر شدگان در آشوبهای اخیر برای دفاع از جان هموطن بی گناهشان که در ماه قبل به دست پلیس آمریکا کشته شد هم واکنش می دادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ؛ متاسفانه  چند سالی است برخی سلبریتها که به پشتوانه و توسط  مردم مشهور شدند و به نوایی رسیدند در تمام مسائلی که در آن تخصص دارند یا ندارند اظهار نظر می کنند.

این روزها کم نیستند از این دست افراد که یک شبه به کارشناس و نظریه پرداز مسائل سیاسی و اجتماعی تبدیل می شوند و در بزنگاهها مانند قارچ رشد می کنند و از هر طرف افاضاتی می نمایند وگاهی اوقات  برای خودی نشان دادن و سلفی گرفتن هم تبحر دارند.

این گروه چندی پیش برای افزایش هزینه های خارجی خود  و نه به خاطر درد نان و آب و ملت موج  توییتری راه انداختند که ای داد و بیداد و فلان...

آخرین موردی که به نظر می آید این عزیزان افاضه کرده باشند در مورد آشوبهای اخیر اغتشاشگران است که با کمال وقاحت از نظام خواستند تا با اهانت کنندگان به پرچم مقدس و اسلام کاری نداشته باشند چرا که هر کس آزاد است هر چه می خواهد بگوید!

بگذریم که اگر فردی حتی در فضای مجازی به حیوانات خانگی شان بگوید بالای چشمش ابرو است غوغا به پا می کنند و چشمانشان را می بندند و دهانشان را باز و هر آنچه در دل دارند نثار این منتقدین می کنند.

اما نکته جالب این است فریبکاری این گروه برای دفاع از حقوق شهروندی و جان هموطنانشان  از نظر افکار عمومی دور نمانده و در تازه ترین اقدام  به قتل یک جوان ایرانی بی گناه به دست ماموران پلیس آمریکا انجام شد واکنش نشان دادند و از آنان خواستند تا اگر در گفته های خود صادقند در مورد این خشونتها هم واکنش دهند و چرا وقتی نوبت به نقض حقوق شهروندی توسط آمریکا و اروپاییها می شود اینان زبان در کام فرو می برند و سکوت می کنند.

IMG 20180112 120915

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.