1395-02-27 06:23
8360
1
32053
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

بهائیان عامل شهادت امیرکبیر/تحریف شهادت امیرکبیر در صداوسیما

ترور امیرکبیر به دستور انگلیسی ها برای حمایت از بهائیت بود که متأسفانه در دو سریال پر خرجی که صدا و سیما ساخت دلیل ترور رو مستی ناصرالدین شاه و حسادت مادر ایشون به امیر کبیر اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما، وبلاگ معبر سایبری فندرسک نوشت: شمایی که تا اسم امیرکبیر میاد احساس غرور بهتون دست میده ولی میری پای برنامه های شبکه های بهائیت مثل بی بی سی، من و تو و فارسی وان میشینین و علیه ایران موضع می گیرید اصلاً میدونستین امیرکبیر رو خود این بهائی ها شهید کردند؟

امیرکبیر علی رغم تلاش های زیاد انگلیسی ها در حمایت از علی محمد باب حکم اعدام این ملعون رو که ادعای امام زمان بودن داشت به اجرا در آورد. انگلیسی ها نگذاشتند با اعدام علی محمد باب ماجرا تمام بشود و حسینعلی نوری رو جانشین علی محمد کردند و حسینعلی نوری رسماً فرقه بهائیت رو جانشین شیخیه اعلام کرد و خودش رو پیامبر معرفی کرد. اما امیرکبیر باز هم در مقابل انگلیسی ها تمام قد ایستاد و حسینعلی نوری رو دستگیر و تبعید کرد به شهر عکا در فلسطین (قبل از اشغال).

برای همین ترور امیرکبیر به دستور انگلیسی ها برای حمایت از بهائیت بود که متأسفانه در دو سریال پر خرجی که صدا و سیما ساخت دلیل ترور رو مستی ناصرالدین شاه و حسادت مادر ایشون به امیر کبیر اعلام کرد. البته در اولین سریالی که ساخته شد ردپایی از انگلیسی ها بود اما در سریال دومکلاً موضوع خاله زنک بازی و گیس و گیس کشی شد و مشکلات مادر ناصیرالدین شاه با امیر کبیر رو باعث ترور این مرد بزرگ اعلام کردند.

بهائیان عاملین شهادت امیرکبیر

اما بهائیان که سنگر اصلی آنها در سرزمین های اشغالی است قرآن را منسوخ کردند و کتاب جدیدی آوردند به اسم اقدس و در آن اراجیفی نوشتد عجیب و غریب و سوره توحید را دوباره نازلکردند و گفتند که ما بگویم قل هوالله احد؟ بگو خدا یکیست؟ به کی بگو؟ خدا یکیست قل نیاز نداره.

زندگی اعضا در فرقه بهائیت به صورت تشکیلاتی و دستوری است و دستور تشکیلات در تمام زندگی آنها لازم الاجراست. اعضای بهائیت در برقراری ارتباط خارج از فرقه آزادی عمل ندارند و اگر با اعضای خارج از فرقه ارتباط برقرار کنند تشکیلات اونها رو به بدترین شکل ممکن تنبیه میکنه و خیلی وقت ها کار به قتل هم می رسد.

اعضا باید در جلساتی تحت عنوان ماکت آموزش ببیند تا یاد بگیرند چطوری در مقابل دیگران نقش بازی کنند و جواب بگیرند. بهائی ها همسایه های مسلمان خودشون رو به خونه هاشون دعوت می کنند و به ظاهر بشدت مهربان و خوش اخلاق هستند و یه چیزی در حد گوگولی مگوری تا وقتی که همسایه خودشون رو به دین ساختگی بهائیت در بیارند و با این روش خود به خود کار تاجایی پیش میره که اگر از یک مسلمان بپرسید همسایه بهائی شما چطور آدمیه جواب می ده آدم بدی نیست خیلی خوبه و تابحال اخلاق بدی ازش ندیدم و البته همه این ها ظاهر سازیه و محبت آنها تنها بری جذب کردن افراد هست و لاغیر.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.