1394-06-31 09:00
3189
3
20864
در حاشیه مراسم رژه هفته دفاع مقدس گلستان؛

تصاویر / بوسه استاندار گلستان بر تصاویر شهدای مدافع حرم گرگان سید احسان حاجی حتم لو و قاسم غریب

در حاشیه مراسم رژه هفته دفاع مقدس استان گلستان ، استاندار گلستان با بوسه بر تصاویر شهدای مدافع حرم قاسم غریب و سید احسان حاجی حتم لو به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم رژه هفته دفاع مقدس در استان گلستان همزمان با سراسر کشور صبح امروز ساعت 8 صبح در میدان بسیج با حضور نیروهای مسلح استان برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین استانی حضور داشتند از تعدادی از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه تجلیل از خانواده های شهدا ، هنگامی که پدران شهدای مدافع حرم گرگان قاسم غریب و سید احسان حاجی حتم لو روی صحنه رفتند استاندار گلستان با خم کردن اندام خود ، برعکس دو شهید مدافع حرم که روی بدن پدران این دو شهید بود ، بوسه زد.

این عکس العمل نشان می دهد استاندار گلستان به مقام والای این دو شهید و عظمت کاری که انجام دادند(رفتن به سوریه و جهاد با تکفیری ها) واقف است ، مخصوصا که او اصالتا یک ترک قزلباش با روحیه شیعی است که همواره دلاوریهای این قوم در تاریخ ایران زبانزد بوده است .

امیدواریم استاندار بسیجی گلستان در تداوم این رویکرد خیابان ، میدان و یا مکانی شایسته را بنام این دو شهید مدافع حرم نامگذاری کند تا مردم استان نیز به درک واقعی از شاهکاری که این عزیزان انجام دادند ، برسند.

گفتنی است حسن صادقلو هفتمین استاندار گلستان است که در مهرماه سال 92 توسط هیئت دولت به عنوان مسئول ارشد دولت در گلستان شناخته شد . صادقلو در ادامه فعالیتهای مناسبی را برای توسعه انجام داد مخصوصا در بخش های عمرانی و اقتصادی اما متاسفانه در بخش های فرهنگی شاهد یک رویکرد ضد فرهنگی هستیم که ان شاء الله با تدبیر ایشان برخی جریانات خزنده ضد فرهنگی در استان شناسایی و خنثی شود.

انتهای پیام /

001

002

003

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بسیجی

خواهشن مطلب درج شودبه شما اطمینان میدهم که بعضی ها هیچ اعتقادی به شهید ، فرهنگ شهادت و بسیج ندارند .مگر می شود به شهید اعتقاد داشت ولی در آن سوی میدان ، فرزندان آنها قلع و قمع شوند ؟عملکرد بعضی ها به وضوح بیانگر عدم اعتقاد ایشان به فرهنگ شهادت و مقام شامخ شهیدان می باشد .مگر می شود به شهید اعتقاد داشت ولی دست رد بر سینه خانواده آنها زد ؟

0
0
پاسخ
1394-06-31 09:14

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.