1393-12-05 20:14
6178
41
8576
تکرار / صادقلو : تقاطع گلشهر بی دلیل متوقف شد

گفتگوی اختصاصی با شهردار گرگان / حاصل نظم مدیریتی من پروژه های بزرگ عمرانی بود/ اینجا به زود تمام شدن پروژه گیر می دهند

شهردار گرگان گفت : جالبه که همه جا به طولانی شدن پروژه ها انتقاد می کنند اما اینجا می گویند چرا این پروژه زود تمام شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین صادقلو شهردار گرگان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما به تشریح اهم اقدامات یک ساله و برخی حواشی پیرامون شهرداری گرگان پاسخ داد.

حسین صادقلو گفت: از زمانی که مسئولیت شهرداری گرگان را پذیرفتم در قالب کارهای مدیریتی خودم اولین کاری که انجام دادم هماهنگ کردن پرسنل مرکز ، مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری بود که  هرزگاههایی وجود داشت و آسیب های جبران ناپذیری بر پیکره شهرداری وارد می کرد .

صادقلو عنوان داشت: در این بحث مدیریتی برگرداندن نوع رفتار اداری از وضعیت گذشته به وضعیت جدید که همه درگیر کار باشند ، در اداره متعهدانه رفتار کنند و عامل مسئولانه باشند ، نظارتی ها از روی تعهد کار خود را انجام دهند در اولویت بود و این روش چون تحقق پذیر بود برای همکارانی که در این وادی نبودند ولی مسئولیت داشتند سنگین بود و زمان می برد تا به راهکارهای مدیریتی آشنا شوند.

شهردار گرگان تاکید کرد: اگر یکسال قبل روی برخی موضوعات یک رفتاری اعمال می کردیم ثمر نمی داد ولی حاصل آن آموزش و تمرین و مدارا  باعث شد که پروژه روگذر شهید قندهاری علیرغم اینکه ایراداتی هم داشت اما ما به آن پایبند بودیم و در مهلت مقرر افتتاح کردیم .

وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در شب افتتاح روگذر حمایت خود را از ادامه روند پروژه های عمرانی در سطح شهر گرگان نشان دادند و  ما همزمان در همان شب مراسم کلنگ زنی زیرگذر معلم را انجام دادیم که برابر زمان بندی مشاور قرار بود 14 ماهه تحویل داده شود و بعد از شروع شدن کار ظرفیت ما به حدی رسید که کار را دو شیفته کردیم و قرار شد در خرداد ماه افتتاح شود.

پروژه تقاطع غیر همسطح گلشهر بی دلیل متوقف شد

صادقلو گفت : همه اینها در حالی بود که زیر گذر و روگذر گلشهر که کار مطالعه و محاسبه آن آغاز شده بود و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داشت ولی متاسفانه تعدادی از اعضای شورا به مصوبه خودشان پشت کردند و به ایرادی که از 25 سال قبل وجود داشته و هیچکدام از شهرداران پیشین در جهت رفع آن بر نیامدند ، گیر دادند وکار را متوقف کردند و این پروژه برای رفع نقیصه ای که هیچ ارتباطی با این پروژه نداشت بلاتکلیف ماند.

27 اسفندماه به مردم هدیه نوروزی می دهیم

شهردار گرگان تصریح کرد: بعد از اینکه پروژه گلشهر خوابید تصمیم گرفتیم به دیگر پروژه ها شتاب بیشتری بدهیم لذا پروژه زیرگذر میدان معلم را سه شیفته کردیم  از حدود 3 ماه قبل و برابر زمان بندی که مشاور داده تا 27 اسفندماه ساعت 10 صبح افتتاح می شود که این هدیه نوروزی ما به مردم گرگان است .

حسین صادقلو بیان کرد: اندک افرادی هستند که هیمشه در کارها سنگ اندازی می کنند و در شرایطی که شرایط اقتصادی دولت نگران کننده است و این شهرداری که می خواهد با کوتاهترین زمان ممکن این پروژه را به پایان برساند انتقاد می کنند . جالبه که همه جا به طولانی شدن پروژه ها انتقاد می کنند اما اینجا می گویند چرا این پروژه زود تمام شده است.

وی اضافه کرد: ما توقع داریم که همه کسانی که داعیه خدمت دارند دست به دست ما دهند تا شهر را بسازیم و این پروژه های عمرانی را به عنوان هدیه به مردم که الحق مستحق این خدمات هستند و تاکنون از آنها دریغ شده بود بدهیم .

می گویند شهردار فرهنگی و ارزشی نیست ...

شهردار گرگان در خصوص منتقدانی که می گویند شهردار فرهنگی و ارزشی نیست گفت: ما وظایفی در چارچوب قانون شهرداری و بودجه داریم که بر اساس آن عمل می کنیم و سازمانهای وابسته دیگری چون اتوبوس رانی ، تاکسی رانی ، آتش نشانی ، پارکها و فضای سبز و فرهنگی ورزشی شهرداری را داریم که هر کدام بودجه ای دارند که اول سال اعضای شورای شهر آن را تصویب می کنند .

حسین صادقلو گفت : در مورد کارهای فرهنگی ، سازمان فرهنگی ورزشی بودجه ای دارد که  ابتدا هیات مدیره سازمان و سپس شورای شهر آن را تصویب می کنند و تمام هزینه ها نیز جز در باب مسائل فرهنگی ، ورزشی و هنری مصرف نمی شود.

وی یادآور شد: شهرداری گرگان در این بحث نه تنها کم نگذاشته بلکه قدمهای محکم و استواری در این زمینه برداشته است .

کفگیر شهرداری به ته دیگ خورده املاک را می فروشید ...

شهردار گرگان در جواب این سوال که چرا شهرداری سه ماه مانده به عید شروع به فروش املاک خود کرده ، آیا کفگیر آن به ته دیگ خورده ، خاطر نشان کرد: این فروش ها مدیریت امروز نیست ؛ در بودجه 93 شهرداری که به تصویب شورا رسیده عدد قابل توجهی از بودجه 93 مربوط به فروش املاک و اموال بود که ما طبق قانون از روز 1/1/93 می تواسنتیم آن را بفروشیم ولی دست به آنها نزدیم .

حسین صادقلو گفت: مشابه سایر شهرداری ها گذاشتیم تا در شش ماهه دوم سال اموال و املاک شهرداری را به فروش برسانیم در حالی در سالهای گذشته در طول سال اقدام به فروش و تامین هزینه ها می کردند در حالیکه در آن سالها صدور پروانه ساختمان که محل اصلی درآمد شهرداری بود رونق داشت اما امسال با توجه به رکود در بحث صدور پروانه ها و شرایط بد اقتصادی به روز تر از بقیه هستیم و فقط یک مورد فروش داشتیم .

پول رفتگرها چی شد...

شهردار گرگان در خصوص پرداخت حقوق رفتگر ها گفت : ما دو گروه پیمانکار داریم که گروه اول در بخش عمرانی فعالیت می کنند که ما مطابق با صورت وضعیت ها با آنها تسویه حساب مالی می کنیم .

صادقلو  گفت : گروه دوم پیمانکاران شهری هستند که اموراتی مانند نظافت شهری و فضای سبز را انجام م دهند و پرسنل قابل توجهی هم دارند . در مورد این گروه بگویم که هر وقت صورت وضعیت آنها توسط پیمانکار به شهرداری داده شد پول آنها کمتر از یک هفته پرداخت شد.

وی تاکید کرد: اگر این مواردی که می شنوید فلان شخص یا شرکت حقوق نگرفته ، دست ما نبوده و قبل از اینکه به دست ما برسد یک مشکلی دارد و پیمانکار باید این زمان را کوتاه کند و ما هم سعی می کنیم کمتر از یک هفته کار آنها را انجام دهیم .

صادقلو گفت: در حال حاضر همه رفتگران پولهای خود را گرفته اند و گفته شده که قبل از دهم هر برج باید حقوق آنها داده شود.

حواشی پیرامون پسر شهردار ...

شهردار گرگان در خصوص شایعات و حواشی که پیرامون پسر وی وجود دارد تصریح کرد: پسر من به تبع اینکه من پدرش هستم و من به تبع اینکه فرزند پدرم هستم و از گذشته در ازادشهر املاک و ثروت زیادی داشتیم نیاز به ملک و املاک و ... نداریم .

حسین صادقلو ادامه داد: من یک پسر بیشتر ندارم و با توجه به اینکه از راه حلال روزی می خورم با همان پول بهترینها را برایش تامین می کنم .

وی بیان داشت: من همین جا عرض می کنم که پسر من یک ریال و یا یک متر ملک و یا ثروت در گرگان ندارد و ما هر چه داریم در آزادشهر است .

صادقلو تاکید کرد: موضوعاتی که پیرامون مالکیت پسر من در کافی شاپ میامی مطرح است را قبول ندارم چرا که پسر من رشته طراحی خوانده و دیزاینر کافی شاپ میامی بوده و نسبت به آنچه که در ادامه این کافی شاپ اتفاق می افتد هیچ نقشی ندارد .

 

تاریخ انتشار مطلب : 1393-10-19

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هوشيار

چقدر گرفتى ننه اين چيزها رو نوشتى!؟

0
0
پاسخ
1393-10-18 14:03
حامد

کاش در خصوص بی توجهی جناب شهردار به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز می پرسیدید و اینکه چه قدمی برای این پروژه بزرگ و ارزشمند که در محدوده شهری نیز قرار دارد برداشته است...

0
0
پاسخ
1393-10-18 16:19
امين

اين آگهى فقط حرف هاى گرزين را كم دارد تا دو نفرى براى هم دسته گل بفرستند.شما هم فقط پول دسته گلها را حساب كنيد

0
0
پاسخ
1393-10-18 20:56
شهروند

جناب شهردار درود بر شرفت

0
0
پاسخ
1393-10-19 07:37
حامد گرگانی

سلام من نمیدونم چرا نظرات منو تایید نمی کنید اما حق با منه!شهردار دوست داریم.

0
0
پاسخ
1393-10-19 17:51
محمد

عملکرد مناسب شهردار بر هیچ شهروند بی طرفی پوشیده نیست . اگر بعضی از عزیزان حرکت در چارچوب قانون را دست و پا گیر و سخت میدانند بحث جداگانه ایست . آقای صادقلو شدیدا انسان قانونمند و آرمانگرا است .

0
0
پاسخ
1393-10-19 19:29
عبدالجبار

آقاى شهرداردرود بر شما و پسر ديزاينرت .ما بايد افتخار كنيم كه جنابعالی و پسر نجيب و باشرفت در گرگان نزول اجلال فرمودين .

0
0
پاسخ
1393-10-19 19:51
زهرا

اقای شهردار انشاء الله خداوند دست بدخواهان این شهر و کسانی که به بیت المال چشم دارند رو میکند .خدا قوت آقای شهردار واقعا بعنوان واقعی مدیر هستی

0
0
پاسخ
1393-10-19 20:50
مصطفی

آقایان به اصطلاح نمایندگان مردم در شورای شهر واقعا اگر میخواهید بدونید نظر واقعی مردم درباره شهردار چیه لطفا با اطلاع رسانی مناسب یک نظر سنجی علمی و علنی کنید تا ببینید مردم قدردان هر مدیر لایق و زحمت کش هستند و دست از سر شهردار بردارید بگذارید کارش را انجام بدهید اخه برخی از شماها در دوره قبل بوده اید چرا با اون اوضاع تاسف بار شهرداری در ان زمان صدای تان در نمی امد چرا اااااا؟

0
0
پاسخ
1393-10-19 20:56
qqyy

آقای شهردار عالی عالیه بنده به عنوان یک شهروند خیلی راضیم شهر خیلی تغییر کرده

0
0
پاسخ
1393-10-20 07:17
علي

سلام بچه های شهر من==یکی بود یکی نبود - تو شمال یه شهری بود - که بهش میگفتند گرگان ----اسم شهرش معروف بود - ولی خودش ویرانشهرداری داشت که بود صادقلو =جرمش این بود که خوب کار می کرد = باج نمی داد به اعضا شورا = صادقلو مرد عمل صادقلو یه تک سوار= صادقلو استخوان تو گلو شد واسه شون= حامیان صادقلو = چند نفر قسم خورده بودند = تا آخر باشن با اون اما اعضاء دیگه جا زدند = به قسم خود پشت پا زدند = گروه 5 نفره) = گرگانها پس زدند = بر سینه صادقلو دست رد زدند = چون یکی تب شهردار شدن را داره = فکر می کنه کلاتی می زاره = کلاتی مرد سیاست = نمی زاره شهردار بعد صاقلو س بشه = این سیاست فقط گول زنکه = بجه های شهر من گوش کنید به حرف من =ن کنید با خدمتگزار شهرمان بی حرمتی = انتخابات بعدی است رای ما با شما نیست === مگر شما قول ندادین با هم باشید = گفتن از من بود به خدا = گوش نکنید حالا = یه روز پشیمان میشید = باز می بینید شهردار قبلی اومده = خوب فکر بکنید مردم اذیت نکنید === بزارید که صادقلو کار کنه === آبروی شهر ما را بخره === دست رانت خوران را کوتاه بکنه......

0
0
پاسخ
1393-10-20 09:11
همساده امام زاده نور

درود یزدان پاک بر شهردار زحمت کش گرگانخداقوت عزیز

0
0
پاسخ
1393-10-20 11:29
پوريا

كسى نگفته كه پسر بابا ملك داره يا نداره بلكه موضوع چیز دیگری است كه آقاى صادقلو مخاطبين را دست كم گرفته و اين چنين داد سخن مى راند.پدر جان اينجا گرگانه با اون جاهايى كه شما قبلا كار كردى مردمش فرق دارند.اگر با صداقت با مردم اين شهر صحبت كنيد مقبول تر است.

0
0
پاسخ
1393-10-20 14:22
یه نفر

به برخی تخلفات شهرداری کی می خواهد رسیدگی شود گویا عوارض چند برابری و حتی تا 150% که از مردم گرفته میشه باعث نارضایتی مردم شده

0
0
پاسخ
1393-10-20 18:35
وحید

واقعا موندم که اعضای شورای شهر چرا دارن انقد سنگ اندازی میکننبقول خود آقای شهردار همیشه بخاطر دیر شدن پروژه ها مورد توبیخ قرار میگیرن حالا این بنده خدا داره خیلی زودتر تحویل میده ، جای تشکر دارین توبیخش میکنین اونم به شدید ترین لحن.اصلا از اعضای شورای شهر یه سوالی دارم چرا تو چند سال شهردار بودن /اقای کریمی از این گیرا نمیدادین؟؟؟ اون موقع که اوضاع مون خیلی بدتر بود فقط یه المان میدان بسیج نزدیک به 4،5 سال طول کشید این تابلوی دور میدون هی 365 روزش تموم میشد دوباره از اول میذاشتنش، شاید واسه اینکه اونموقع آقای شهردار دستتونو واسه یه سری کاری غیرقانونی باز گذاشته بودن شاید الان که ناراحتین واسه اینکه اون درآمدهای گذاف غیر شرعی تونو دیگه ندارینآقایون نماینده های شهر لطفا به نظر مردم احترام بزارین و انقد به شهردار محبوب مون گیر ندین و گرنه عواقبش گریبان خودتونو می گیره، چند ساله دیگه دوباره باید رای همین مردمو واسه خودتون جمع کنین

0
0
پاسخ
1393-10-21 04:51
ابوالفضل

با سلام به مردم شریف گرگان خواهشا نگذارید افراد معدود فرصت طلب در شورا ، دوباره ان باند قبلی شهرداری را بر سر کار بیاورند .انصافا شهردار طی یکسال اندازه ده سال عملکرد شهردار قبلی عملکرد داشته فقط ایرادش این است که باج نمی دهد به برخی از اعضای شورا برای اهداف شخصی

0
0
پاسخ
1393-10-21 10:44
يك شهروند

ايشان اگر درست مى گويد چرا استانداری به بعضى از مشاورين و معاونينش ماموريت داده تا به هر شكل جايگاه وى را حفظ كنند. استانداری نمى تواند در تصميمات مردم شهر و نمايندگان شان به اين شكل تاثير بگذارد.

0
0
پاسخ
1393-10-22 04:35
آرامش

انشاالله با رفتن آقاى صادقلو يا در جريان استيضاح وى ، خيلى از مسائل پشت پرده روابط شهردار و دو سه عضو شورا و يكى از معاونين رده بالاى استان روشن خواهد شد. تمام اين هياهوها و جار و جنجال فقط از بيم برملا شدن اين مسائل هست. قضاياى پشت پرده بسيارى از پيمانكاريها، واگذاريها، پروانه هاى صادره و ... دست خيلى ها را رو خواهد كرد. آقايانى كه ديگران را متهم مى كنيد ، منتظر باشيد خداوند دانا و تواناست.

0
0
پاسخ
1393-10-22 12:22
زهرا موحدی

این آقای استاندار نمی گذارد شهردار را برکنار کنند. هرچه باشد از فک و فامیل های استاندار است. تا بحال با خودتون فکر کردین هزینه پروژه زیر گذر معلم از کجا آمده است؟ شهردار گرگان برای ساخت این پروژه دارد تمامی املاک متعلق به شهرداری را می فروشد. آمار مزایده ها و فروش املاک شهرداری این را نشان می دهد.

0
0
پاسخ
1393-10-22 20:06
الهه

قابل توجه دوست عزیز علی آقا که در این جا نظرشو گذاشته:آقای محترم این شهرداری که داری ازش تعریف می کنی فقط می خواد کم نیارد مگرنه دلش برای منو و شما نسوخته. برادر عزیز این شهردار ما کارهای کوچک رو که نقش های مهمی در زندگی مردم گرگان دارد را رها کرده و تمامی اعتبارات شهرداری را معطل پروژه زیرگذر معلم و اون منوریل مسخره کرده است. شما چه می دونید که این آقای شهردار برای اینکه جلوی مردم گرگان کم نیاورد دارد چه کار می کند. 1- تمامی املاک شهرداری را دارد می فروشد. گ2- پول پیمانکاران پروژه های دیگه را پرداخت نمی کند و یا با تاخیر پرداخت می کند چون پولی ندارد که بخواهد هم جوابگوی اجرای پروژه زیر گذر باشد و هم جوابگوی پروژه هیا عمرانی دیگر. برای چی؟ برای اینکه بگه من پروژه زیر گذر را در ... ماه به بهره برداری رساندم .یکی نیست بگه آفرین آقای شهردار. ولی جان مادرت دیگه بسه. دست از سر مردم گرگان بردار. به پیمانکاران پروژه های دیگه هم برس خدایی خدا رو خوش نمی یاد.

0
0
پاسخ
1393-10-22 20:12
محمد

آری اینجا گرگان است شورای شهر سیاسی کار اکثر اعضای شورا به فکر باند و باند بازی و تعامل جهت اهداف شخصی خود هستند .عزیزان این آقایان به فکر شهر نیستند فقط به فکر منافع خودشان هستند از آقای فرهنگی شورا گرفته تا آقای با معرفت و محبت و با ایمان شورا ، فقط به فکر منافع خود و تامین هزینه های گروه خودشان هستند .بابا برید ببینید در دادگاه گروه مورد علاقه ... چقدر پرونده دارند ببینید چطور شهر و شهرداری را برای خودشان می دانستند و چه هزینه های سنگین را برای سفر و تفریح خودشان کرده بودند . چه اشکالی دارد بگذارید دو سال هم شده شهر پیشرفت کند . آقای صادقلو شما در قلب مردم گرگان می مانید

0
0
پاسخ
1393-10-23 17:04
صفوي

اقاي عزيز كه انتقاد ميكني شما اگه از اقتصاد يك ذره درك داشتي ميفهميدي كه هر روز زودتر تمام شدن يك پروژه عمراني آن هم در اين وسعت چه اندازه ميتونه صرفه جويي اقتصادي داشته باشه!! اسم اين كار صرفه جوييه نه هزينه ، در ضمن شما از شهرداري انتظار نداشته باش اقتصاد فلج و همه گير جهاني كه ما هم جزئي از اون هستيم را درمان كنه!! مطمئنا كار اين اراده جور ديگر تعريف شدهروزگار خوش ...

0
0
پاسخ
1393-10-23 20:08
مهدی

آقای محترم که اطلاع کافی از شهرداری ندارید و انتقاد می کنید هر ساله شهرداری گرگان و سایر شهرداریهای کشور بخش کوچکی از بودجه خود را از محل فروش املاک تامین می نمایند و به مصرف عمرانی می رسانند و البته شورای شهر در بودجه سالانه شهرداری تصویب کرده اند .

0
0
پاسخ
1393-10-24 21:00
مهدی

آقا برو ببین باند و اطرافیان شهرداران قبلی کاری مونده که در راستای منافعشان نکرده باشند جایی هست که با پول شهرداری جایی نرفته باشند زیاد هم نیستند حداکثر به تعداد انگشتان دست است

0
0
پاسخ
1393-10-26 16:07
قنبر علي

*** غیر قابل انتشار ***اولا اين اقا مدرك تحصيلي كه نشون بده طراحه نداره دوما اگه در ميامي سهم نداشت پس چرا از صبح تا شب انجا بود واقائ شهردار روز افتتاحيه كافئ شاپ انجا بود زشته ادم اينطور به مردم دروغ بگه

0
0
پاسخ
1393-11-04 21:55
کتول

افرین دمت گرم.. شهردار قبلی اصلا کاری برای گرگان کرده بود؟؟ گرگان اصلا به یک مرکز استان شبیه بود.. از عقب افتاده ترین شهرهای ایران حساب میشد

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:46
کتول

دمت گرم.. واقعا گرگان از حالت شهری خارج شده بود.. از شهرهای کوچک مازندران هم عقب مانده تر بود

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:48
کتول

دمت گرم.. مشگل بزرگ شهر گرگان تعداد زیاد افراد غیر بومی و مهاجر و نبود مسئولین استانی از خودش می باشد..

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:51
کتول

دمت گرم.. وقتی نماینده های شورای شهر از خود گرگانی ها نباشن.. و افراد مهاجر به گرگان در راس کار باشند از این بهتر هم نخواهد شد دیگه

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:54
کتول

دمت گرم

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:56
کتول

دمت گرم

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:57
کتول

دمت گرم واقعا

0
0
پاسخ
1394-02-22 10:57
میلاد فاروقی

درود بر شهردار زحمت کش گرگان که واقعا دست اندازی ها رو از بیت المال کرتاه کرد .خسته نباشی دلاور

0
0
پاسخ
1394-11-25 03:23
kimiagh

من خانواده صادقلو را بطور کامل میشناسم آقای حسین صادقلو مرد بسیار خوب وشریفی استهمچنین خانواده ایشانآقای علی صادقلو بعد از اینکه پسر شهردار گرگان شد اتهاماتزیادی به ایشان زدند که همان طور که از نامش معلوماست اتهام است

0
0
پاسخ
1395-12-22 20:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.